John Ottesen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Gautefall. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Vidvinkel på slike himler med skyer gir en artig effekt og gir et bra sug i himmelen. Imidlertid har det en tendens til lage fortegning på tær og lignende og det kan dersom det blir påtagende mye foretrekker jeg å rette de opp en tanke. Typisk for polariseringsfiltre på vidvinek er også at det ørkner ned hjørnene men synes ikke det er spesielt sjenerende her. Er dette full størrelse eller er det croppet noe? Pleier nemlig være mer synlige tegn etter polariseringsfiltere på 10mm. Kanskje ikke kjempespennende motiv, men plasseringen av treet til høyre i bildeflaten trekker komposisjonen noe opp ved å gi et blikkfang. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flott bilde - liker linjene som 'drar' meg innover i bilde. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Træerne i venstre side var så skæve som vist her!! Der er nogle 'blå' pletter i toppen fra kanten af filtret, som skulle have været skåret væk. Dem har jeg overset!!! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Mange tak for det Torhild. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 flot billede, det ser ud til at være fra Himmelriget Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Mange tak Leif, det er på vej dertil!! Lenke til kommentar
thoar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flott. synes både linjer fra skyene og linjene efter bekken er med å gi bildet et spennende preg. desverre virker det som om trærne "faller bakover i bildet. dette skyldes da vidvinkel. ser dette spesielt på de 2 store trær. dette kunne vel rettet opp i lr. feks. . men kompisisjon og farger liker jeg godt. gir dette en 4, Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Stilig bilde dette John Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flott bilde, gode farger og linjer som gjør at man drar seg innover i bildet ! På min skjerm ser det ut til at hjørnene er mørkere enn resten av bilde, dette er vel et vanlig problem med vidvinkel og filter. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Mange tak til thoar, Kjell Arne og Frode for kommentarerne. De mørke hjørner skyldes nok mest filteret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg