kingoslo Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Heisann! Når jeg starter maskinen får jeg bluescreen etter noen minutter. Det skjer hver gang, men hvor mange minutter det tar før bluescreen oppstår varierer fra ca 1-10 minutter. Som PC-bruker føler jeg at det er tilfeldige tidspunkt den kommer. Tideligere skjedde dette i Ubuntu også, men etter at jeg reinstallerte Vista føler jeg at det kanskje skjer litt oftere. Hva må jeg gjøre for å løse problemet? Mvh, Marius Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei, hvor gammel er pcen? Har det alltid vært slik? hvilket operativsystem var det du hadde først? Sånne ting er greit å vite i en slik situasjon! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) hei. Fungerer maskinen i sikkerhetsmodus? Trykk F8 under oppstart. Og jeg vil også at du laster opp dump filene som ligger i c:\Windows\Minidump. Pakk de gjerne inn i et arkiv med winrar/7zip og last opp her eller hos mediafire.com. Hvilken maskin er det snakk om? Merke og modell. Selvbygd? Post maskinvare Endret 20. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå