TBJ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Aaaarg. Jeg leiter og leiter, men finner den ikke. Jeg mener å huske at det finnes en tastekombinasjon som gjør at jeg kan klippe ut deler av skjermen. Var det Windows-tasten + ??? Når jeg trykket på den kombinasjonen, fikk skjermen et "lyst belegg" over seg og kun det man markerte for å klippe ut fikk normale farger. Pokker... Jeg klarer ikke å finne den. Jeg pratet ikke om printscreen tasten. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Alt+print scrn? Høres ut som om du har hatt snag it installert på PCen du har brukt tidligere. Mulig du må starte Snagit om det er samme maskin. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Alt+print scrn? Nope. Ikke den. Tastekombinasjonen jeg leiter etter gir skjermen et "lyst belegg" over seg og kun det man markerte for å klippe ut fikk normale farger. Høres ut som om du har hatt snag it installert på PCen du har brukt tidligere. Mulig du må starte Snagit om det er samme maskin. Nope. Ikke installert Snagit. Mmmm. Kanskje det var noe som lå inne i Office2010?` Tar i mot flere forslag med takk Lenke til kommentar
mtw Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Snipping Tool? (skriv utklippsverktøy hvis du bruker norsk. Skriv det f.eks i søket på startmenyen) Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Snipping Tool? (skriv utklippsverktøy hvis du bruker norsk. Skriv det f.eks i søket på startmenyen) JA! TAKK! Det ser ut som det er den. Men jeg mener helt sikkert at den hadde en tastekombinasjon* så den dukket raskt opp. * som IKKE har selv hadde lagt opp Anyone? Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Du kan sette egen hurtigtast, f.eks CTRL+NUM DESIMAL. Lag en snarvei -> egenskaper -> shortcut key edit: så nå at du hadde skrevet "* som IKKE har selv hadde lagt opp" Endret 18. august 2011 av Christerm Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Du kan sette egen hurtigtast, f.eks CTRL+NUM DESIMAL. Lag en snarvei -> egenskaper -> shortcut key edit: så nå at du hadde skrevet "* som IKKE har selv hadde lagt opp" Takk. Jeg får bite i det sure eple og gjøre det. Da fungere det i alle fall. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal visstnok være Win+S, men jeg får det ikke til å funke :S Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Skal visstnok være Win+S, men jeg får det ikke til å funke :S Ja, det var det jeg også mener jeg husker. Men den fungerer ikke her heller... 1 Lenke til kommentar
ThoTho Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Skal visstnok være Win+S, men jeg får det ikke til å funke :S Har du installert OneNote siden sist du brukte programmet? OneNote bruker hurtigtasten Win+S, og kan ha "overskrevet" en tidligere snarvei. 1 Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 prøv og gå på ''start'', trykk på ''alle programmer'' gå inn på mappe som heter ''tilbehør'' trykk på ''utklippsverktøy'' det kan funke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå