Joachim_F Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 War of the Roses byr på blodige onlinekamper. Les hele saken Lenke til kommentar
yurian Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 York, Lancaster Stark, Lannister Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) York, Lancaster Stark, Lannister Jepp fikk samme assosiasjon. Faktisk trodde jeg Lannister het Lancaster et øyeblikk. Hvis dette var ingame som de skriver må jeg si grafikken var slett ikke verst. Dog en smule for karikatur aktig på ansiktsmodellen. Endret 18. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Mmh, spørsmål, litt forvirrende forklaring av korleis kampane egentlig foregår, e det rollespill med pek og klikk med masse rare abilities på hotbars, eller er det sverdkamp som me ser i mount and blade? Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Blir dette som Battlefield i middelalderen? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Kan bli interessant. Vet ikke hva slags synsvinkel osv det er snakk om, men hvis det er et førstepersons spill ser det ut til at det blir en konkurrent til Chivalry som også er på vei: http://www.youtube.com/watch?v=FYrkn6EFwOg&feature=youtu.be&hd=1 Endret 18. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 York, Lancaster Stark, Lannister Ingen løyndom at GRRM vart inspirert av Rosekrigane. Den devblogvideo-greia frå Chivalry gjorde meg veldig interessert i det spelet. Overraska over at dei nytter Unreal Engine i staden for Source - Arkane har jo - etter mi meining - laga det så langt mest kompetente førstepersons sverdkampspelet (Dark Messiah), i Source. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Den devblogvideo-greia frå Chivalry gjorde meg veldig interessert i det spelet. Overraska over at dei nytter Unreal Engine i staden for Source - Arkane har jo - etter mi meining - laga det så langt mest kompetente førstepersons sverdkampspelet (Dark Messiah), i Source. Age of Chivalry var (er) jo en HL2-mod, så de har ihvertfall erfaring med source. Skal vi tro han i videoen gjør UE et eller annet source ikke gjorde. (Ev. var det de som gjorde ting feil?) Spilte litt AoC for lenge siden, og det var på en måte greit nok, men manglet kanskje litt moro, og som han også er inne på i videoen kunne slåssinga være rimelig forvirrende. Chivalry ser ut til å være et langt steg videre både i utseende og kampfølelse. (Men det skulle kanskje bare mangle når det skal ta penger for det) Hadde egentlig glemt dette litt bort, men kom på det når dette andre spillet dukket opp. Enig i at Dark Messiah var bra, kunne egentlig tenkt meg å kjøre gjennom det igjen en gang snart. Endret 18. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Tror dette kommer til å bli bra. Digger spill hvor de legger stor fokus på sverd kamp. (e.g Age of Chivlary og Mount & Blade) Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 York, Lancaster Stark, Lannister Den devblogvideo-greia frå Chivalry gjorde meg veldig interessert i det spelet. Overraska over at dei nytter Unreal Engine i staden for Source - Arkane har jo - etter mi meining - laga det så langt mest kompetente førstepersons sverdkampspelet (Dark Messiah), i Source. Jepp, Mortal Online beviste jo at sverdkamp i Unreal Engine kan gå riktig galt. Aner litt av de samme utfrodrignene i denne dev vid'en også. Selvom det her er definitvt mer gjennomtenkt og gjennomarbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå