Harald Gjerholm Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Tuntre. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne nedlagte gården er i ferd med å bli spist opp av et voldsomt tuntre. Både grøsakene og huset er ganske modent. Lurer på om det klarer en vinter til. Været er ganske trist her. Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Likte filteret du har benyttet som jeg synes gir en fin struktur, for du har vel benyttet et filter i etterbehandlingen? Bildet virker litt midtstilt (og statisk), jeg tror du kunne fått ut en enda mer spennende komposisjon ut av motivet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Liker huset slik det fremstår. Når du først velger å midtstille, tror jeg det hadde gjort seg å croppe inn selve huset og kun fokusere på det Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg ville løftet blikket litt og plassert motivet lengre til høyre i bilde. I og med jeg føler det er trærne som ruver over huset som er hovedmotivet her så tenker jeg det er viktigere å få med toppen av trærne enn forgrunnen. Det var et pent motiv så hvis du har mulighet så ta turen tilbake og prøv deg frem, gjerne på forskjellige tidspunkt på dagen alt etter hvordan lyset forandrer seg. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Et koselig bilde og bra med vegitasjon, jeg ville hatt med hele treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg