Xvani Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Bare jeg som reagerer på at de kaller det 7.1 når det bare er 4.1 elementer i hvert øre? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Bare jeg som reagerer på at de kaller det 7.1 når det bare er 4.1 elementer i hvert øre? Greia er vel at det skal simulere et 7.1 system og da trenger man ikke 8 elementer i hvert øre siden høyttalere i et 7.1 system er plassert rundt personen. Lenke til kommentar
nems Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Rart det ikke er mikrofon der.. Synd ikke dette settet ser ut til å ha mikrofon eller så skulle jeg nok kjøpt det og sett om det var dugende. Det har mikrofon. Se her for bilder og detaljer. Utifra bilder på google, så er det mic. den er bare ikke med i bildene til HW.. Aha, nice. Takker Da blir det høyst sannsynlig et kjøp nærmere jul når de kommer ut ja. Spennende! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Bare jeg som reagerer på at de kaller det 7.1 når det bare er 4.1 elementer i hvert øre? Greia er vel at det skal simulere et 7.1 system og da trenger man ikke 8 elementer i hvert øre siden høyttalere i et 7.1 system er plassert rundt personen. 4.1 i hvert øre blir vel strengt tatt 8.2... Lenke til kommentar
moskito Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sist jeg kjøpte ett headsett fra razer funket ikke driveren dems på windows 64 bit. Den gjrode micen om til en skurrete sak. Så måtte vente 1 mnd for så å skaffe beta driver gjennom et forum av en som jobba i razer elns shit! Å den 7.1 lyden høres jo bare helt forferdelig ut ihvertfall for mine ører. Det blir kunn en tom rar ekko version av den gamle lyden som gjør meg gal! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 ok, like dritt som før altså. Takk, da blir det ett godt stereo på meg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Bare jeg som reagerer på at de kaller det 7.1 når det bare er 4.1 elementer i hvert øre? Greia er vel at det skal simulere et 7.1 system og da trenger man ikke 8 elementer i hvert øre siden høyttalere i et 7.1 system er plassert rundt personen. 4.1 i hvert øre blir vel strengt tatt 8.2... Fronthøyttaleren må være i begge ørene siden den skal være rett foran, samme med subben også. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Selv har jeg Astro A40. For folk som trur at man ikkje ka få surround-lyd på øret med hodetelefon bør virkelig teste noen ordentlige headset som feks Tritton, Turtlebeach, Astro og tilslutt Logitech. Det går veldig fint å simulere 5.1 / 7.1 osv med Dolby headphone standarden. Sikkert med andre metoder også. Astro mixamp'en som eg har erfaring med brukar denne og det fungerer utmerket. I call of duty feks føles det nesten som juks for jeg hører så enormt godt hvor folk er. http://www.dolby.com/consumer/understand/enhancement/dolby-headphone.html Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Lydkortet i PCen min er unødvendig bra (Fatal1ty Titanium eller noe) og jeg føler jeg ikke får brukt det ordentlig med det head-settet jeg har nå (Creative Fatal1ty MKII eller noe). Har Razer Tiamat flere 3,5 mm jacker enn det som er vanlig (2 - en til mic, en til headsettet)? Finnes det i det hele tatt noe headsett som drar nytte av alle 4 + 1(mic) 3,5 mm jack utgangene jeg har på lydkortet som for øyeblikket kun sakte men sikkert samler støv? Lenke til kommentar
nems Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Lydkortet i PCen min er unødvendig bra (Fatal1ty Titanium eller noe) og jeg føler jeg ikke får brukt det ordentlig med det head-settet jeg har nå (Creative Fatal1ty MKII eller noe). Har Razer Tiamat flere 3,5 mm jacker enn det som er vanlig (2 - en til mic, en til headsettet)? Finnes det i det hele tatt noe headsett som drar nytte av alle 4 + 1(mic) 3,5 mm jack utgangene jeg har på lydkortet som for øyeblikket kun sakte men sikkert samler støv? Roccat Kave bruker minijacks hvis jeg ikke tar feil.. Både Tritton og AstroGaming, og forsåvidt nå også nye Razer headsettet bruker optisk da de har ekstern forsterker/dekoder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå