Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Hva ble det til med disse club'ene ?

Jeg er sånt sett enig i det med at gamer norge hadde vært tingen, siden vi tross alt diskuterer på gamer forumet, og representerer forumet. Med forza norway ser det jo ut som vi representerer norge.. Noe vi forsåvidt gjør, men føler vel vi er mer knyttet til forumet på en måte ?

Si det, blir vel aldri noe enighet kan jeg tenke meg :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva ble det til med disse club'ene ?

Jeg er sånt sett enig i det med at gamer norge hadde vært tingen, siden vi tross alt diskuterer på gamer forumet, og representerer forumet. Med forza norway ser det jo ut som vi representerer norge.. Noe vi forsåvidt gjør, men føler vel vi er mer knyttet til forumet på en måte ?

Si det, blir vel aldri noe enighet kan jeg tenke meg :/

Var endel som gikk over til FZNO, og jeg personelig vil heller representere Forza Norway derfor har jeg fulgt saueflokken!

Lenke til kommentar

Du må slutte å slå driftescoren min i rivals hele tiden BMWcoupeftw :tease:

Slo din driftscore på første supra challenge idag, nå har du visstnok slått den igjen, så om ikke lenge skal du få svi ;)

Apropos drifting, så har jeg bygd en helt sjuk driftebil.

BMW M3 med 3.6L, ikke 4L V8 motoren da den høres styggere ut. Brukt noe tid på tuning settings, og ifølge meg er det nesten perfekt bil å drifte med, og lyden er :love: :love:

Har delt bilen på forza no klubben så er bare å prøvekjøre for de som måtte ønske det!

post-79212-0-91633800-1318894996_thumb.png

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Du må slutte å slå driftescoren min i rivals hele tiden BMWcoupeftw :tease:

Slo din driftscore på første supra challenge idag, nå har du visstnok slått den igjen, så om ikke lenge skal du få svi ;)

Apropos drifting, så har jeg bygd en helt sjuk driftebil.

BMW M3 med 3.6L, ikke 4L V8 motoren da den høres styggere ut. Brukt noe tid på tuning settings, og ifølge meg er det nesten perfekt bil å drifte med, og lyden er :love: :love:

Har delt bilen på forza no klubben så er bare å prøvekjøre for de som måtte ønske det!

post-79212-0-91633800-1318894996_thumb.png

Hehehe du må nok slå meg for og være Number 1! :tease:

Fordi Daruu ble nettopp nummer 2 :cool:

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Hvordan faen får dere til oppi 20-25 000 poeng?? Jeg trenger power for slikt..

Har dere ratt eller?

Jeg har ikke ratt, men jeg har skill :tease: ehehe neida

Vær kreativ og kjør gjerne gjør slalom gjennom hele fuckings banen :p

Ett must er og få 20.000 før den siste store jævla svingen

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Er det tatt noen avgjørelse på hva klubben skal hete?

Jeg ser folket stemmer på FZNO?

Det spørs vel hvem man vil at denne klubben skal være for. GaNo ble startet som et samlingspunkt for de av våre lesere som måtte ønske det. De av våre lesere som heller vil samles rundt et annet nettsted/merkenavn enn Gamer må selvsagt gjerne gjøre det, men GaNo kommer nok til å bestå, om det blir en liten eller stor klubb får tiden vise. Uansett tar jeg gladelig imot ildsjeler som vil organisere konkurranser etc for medlemmene utover det som faller seg naturlig med Rivals osv.

Ikkje spør meg korleis - men eg er offisielt ute av FZNO. Eg gjekk gjennom eit mangfold av club requests igår - Og imellom dei låg det ein "club invite" til "Hordaland og Omegn Rasarlaug" også kjent som "HOR" :p

Når eg trykka A joina eg den. Nokon som kan invite meg til FZNO eller GaNo?

Og har me blitt enige om ein klubb, eller skal det væra 2 klubbar?

Eg tenkjer litt på konkurransar etc frå forzanorway.net - det er noko lettare å ha eit leaderboard å forholde seg til. Ikkje for å virka som eit rasshøl- men eg synest det blir noko slitsomt å ha samtlege her inne på vennelista for å kunne sjekke tider.

Eg tek gjerne imot tips til korleis me kan løyse dette reint praktisk. Ser no at det var kanskje noko tidleg å ha ein konkurranse, med tanke på at 'infrastrukturen' ikkje er heilt på plass endo :p

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Er det tatt noen avgjørelse på hva klubben skal hete?

Jeg ser folket stemmer på FZNO?

Det spørs vel hvem man vil at denne klubben skal være for. GaNo ble startet som et samlingspunkt for de av våre lesere som måtte ønske det. De av våre lesere som heller vil samles rundt et annet nettsted/merkenavn enn Gamer må selvsagt gjerne gjøre det, men GaNo kommer nok til å bestå, om det blir en liten eller stor klubb får tiden vise. Uansett tar jeg gladelig imot ildsjeler som vil organisere konkurranser etc for medlemmene utover det som faller seg naturlig med Rivals osv.

Ikkje spør meg korleis - men eg er offisielt ute av FZNO. Eg gjekk gjennom eit mangfold av club requests igår - Og imellom dei låg det ein "club invite" til "Hordaland og Omegn Rasarlaug" også kjent som "HOR" :p

Når eg trykka A joina eg den. Nokon som kan invite meg til FZNO eller GaNo?

Og har me blitt enige om ein klubb, eller skal det væra 2 klubbar?

Eg tenkjer litt på konkurransar etc frå forzanorway.net - det er noko lettare å ha eit leaderboard å forholde seg til. Ikkje for å virka som eit rasshøl- men eg synest det blir noko slitsomt å ha samtlege her inne på vennelista for å kunne sjekke tider.

Eg tek gjerne imot tips til korleis me kan løyse dette reint praktisk. Ser no at det var kanskje noko tidleg å ha ein konkurranse, med tanke på at 'infrastrukturen' ikkje er heilt på plass endo :p

Jeg la merke til at du plutselig forsvant i fra klubben i går, og at jeg ble leader igjen. Tenkte kanskje du var lei av maset :p Jeg prøver å accepte alt som kommer inn når jeg er online, men det blir litt begrenset hva jeg kan gjøre dessverre. Jeg skal i alle fall få deg inn i FZNO hvis det er interessant ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...