Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs vel hvem man vil at denne klubben skal være for. GaNo ble startet som et samlingspunkt for de av våre lesere som måtte ønske det. De av våre lesere som heller vil samles rundt et annet nettsted/merkenavn enn Gamer må selvsagt gjerne gjøre det, men GaNo kommer nok til å bestå, om det blir en liten eller stor klubb får tiden vise. Uansett tar jeg gladelig imot ildsjeler som vil organisere konkurranser etc for medlemmene utover det som faller seg naturlig med Rivals osv.

Alternativet er å ha en egen forumtråd for gamer.no folk her på forumet hvor vi kan snakke løst og tykt om klubben og spillet, men fortsatt være i en større klubb (Uavhengig om det blir Fzno eller Gano..)

De siste sidene indikerer jo at flertallet ønsker å være med i en større klubb for å ha flere å konkurrere i mot på rivals eller kjøre sammen og kose.

Uansett, skulle det bli to klubber tror jeg det enkleste og beste er om man da velger å holde denne tråden ren for klubbsnakk, med unntakt av de som spør fint etter en klubb og joine, da jeg syns titt og ofte det er litt forvirringer rundt dette allerede nå. Hva med egen tråd pr. klubb under "Spille sammmen"?

Lenke til kommentar

Bmwcoupeftw: jeg vet helt ærlig ikke hva det kan være:/ slet med det samme i går da jeg skulle joine en annen kompis:/

Er vel sånn NAT-relaterte greier det da. Sleit med det samme akkurat nå. Men vi tar en runde med cruising og? Se hvem som har fet bil osv.

Nei sjekket det 2 ganger :p

Viste seg og være kabelen!

FAN når folk snakker får jeg ikke høre motoren :realmad::p

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...