Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanvitting imponerende spill. Fatter ikke hvordan de har orket/giddet å lage så detaljerte dashbord for hver eneste bil. Bøyer meg i støvet.

 

De har jo gjort selve opplevelsen i dashbord vinkelen mye bedre enn i forza 3 også, hvor det var stive og litt tamme greier.

 

Nå rister og beveger det seg som det skal.

 

Og alt man kan gjøre med auction house, selge å kjøpe biler, design på biler, tune set osv er helt utrolig. Jeg spilte aldri de forrige online så gikk glipp av det meste slikt da.

 

Vært helt hekta de siste dagene, er vel rundt level 30 og føler jeg allerede har fått mer enn hva jeg betalte for spillet. Og online racingen har jeg ikke prøvd enda en gang.

 

Rett og slett det ultimate bilspillet. Er så enormt mye å gjøre uten at det virker uoverkommelig.

 

Ikke mye å sette fingeren på. Bortsett fra flere baner selvsagt, men slik er det vel alltid. Skulle ønske det var fler europeiske baner dog, monza osv. Noen av de amerikanske banene spesielt er litt kjipe. Men det kommer vel baner som DLC etterhvert.

Lenke til kommentar

Virker som de aller fleste flokker seg til Forza Norway klubben nå, 42 medlemmer for øyeblikket.

 

 

Hvordan laste mann opp film på storefront?

Community - Storefront - My storefront - Replays - Press A to upload.

 

Så logger du inn på forzamotorsport.net med Xbox-kontoen din, så trykker du på My Forza, deretter trykker du view all på bildegalleriet ditt. På høyre kolonne kan du laste ned replayen.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Shit.. :o bruker ditt tune setup;)

 

Ligg på 2500-3500RPM ved launch, gir ved sånn 6.000RPM og bruk clutch.

Den tunen jeg la ut var ikke den jeg brukte til rekorden, men den er bare noen få klikk unna på ratioen så :p

Men jeg klarer fint og få 10.940-11.050 ganske lett med den tunen ja

 

Vertical^:

Im inn!

Fikk fri en uke fra jobben pga noen leveranser som ble utsatt :D

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...