Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mye mer artig å kjøre mot ordentlige folk, som faktisk da følger litt regler og ikke bare krasjer inn i deg hele tiden så klart, men feil kan jo skje så litt må man regne med. Det syns ihvertfall jeg.

Både Forza 2/3 og GT5 hadde jeg det helt klart mest artig med racing online, så sant man kjørte mot folk som ikke bare skulle ødelegge som sagt.

Men ja, er haug av ting å gjøre offline, er jo der alt kjøp av biler skjer og tuning osv... så.

Edit: Angående avstemningen så syns jeg vi skulle merga over folk fra den klubben som for øyeblikket har minst medlemmer, gjør det hele mye enklere, for min del betyr det lite hva klubben heter(går grenser såklart :p men både Forza Norway og Gamer.no funker for min del).

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Edit: Angående avstemningen så syns jeg vi skulle merga over folk fra den klubben som for øyeblikket har minst medlemmer, gjør det hele mye enklere, for min del betyr det lite hva klubben heter(går grenser såklart :p men både Forza Norway og Gamer.no funker for min del).

Var det eg og sa tidlegare. Og difor eg spurde om nokon hadde moglegheit til å sjekke kva klubb medlemmane var i.
Lenke til kommentar

Der unlocka jeg Subaru WRX STI (2011)^^

How ?

GAME på facebook la ut koder... så vi kunne gjette hvilken bokstav som manglet.

http://www.facebook.com/GAMENO

Hoho, takker, ble 2011 STI på meg også da, prøvd å fått den bytta til meg mot enten Honda CR-Z eller Mini pre-order kodene som jeg har, men nå trenger jeg jo faktisk ikke det. Så da mangler jeg bare den Alfaen egentlig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...