Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da greide jeg endelig å slå tiden din, ikke med mye men :p

Jada, når jeg forsvinner til Hamar for å jobbe så slår folk tidene mine i hytt og gæver..!

 

Men mikrofon er meget nyttig, og til tider morsomt og koselig. Vi i GaNo bør jo samles et par dager, så kan vi ha f.eks en racing-dag, en drifting-dag, osv.

Absolutt. Satt litt å tenkte på å fyre i gang litt uhøytidelig sladding en dag med kjente og ukjente.. Som sikkert utvikler seg til å bli alskens rare løp og annet fjas!

 

edit: Siden det ser ut som om vi her på forumet skal samles under FzNo, er det mulig å bytte klubb via forza/microsoft sine nettsider?

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

FoNo er INGENTING.

Det var heller et navnforslag og ikke en klubb som eksisterer nå. Beklager bryderiet.

 

FZNO på meg også.

Hehe. Ikke noe å beklage for :p Var ikkeno bryderi involved ^^

Bare vittig at noen andre bekreftet det :p

 

EDIT: Jeg er dønn klar for å joine drifting. Jeg er ikke verdensmester, men jeg er ikke helt noob heller, så må bare få orden på nettverket her, så jeg faktisk kan joine lobbyer..

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Hørte jeg cruising med amerikanske muskelbiler (pre-80's) rundt ringen, alle maxa og uhåndterlige?

Hørte jeg et brak i enden av langstrekka?

 

Jeg er så med på det atte! Benytte meg av sjansen å ta noen bilder om vi klarer å holde bila hele rundt 1. sving

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Var vel ca 30 medlemmer i GaNo tilknyttet Gamer.no på forskjellig vis sist jeg sjekket. Tanken bak klubben var å starte noe for oss her, men de som heller vil samles på en annen side (Forza Norway eller hva det måtte være) står selvsagt fritt til det. :) Men da føler jeg vel det er mer naturlig å benytte seg av forum på de respektive sidene utover eventuell rekruttering i klanrekrutteringsforumet.

Lenke til kommentar

Var vel ca 30 medlemmer i GaNo tilknyttet Gamer.no på forskjellig vis sist jeg sjekket. Tanken bak klubben var å starte noe for oss her, men de som heller vil samles på en annen side (Forza Norway eller hva det måtte være) står selvsagt fritt til det. :) Men da føler jeg vel det er mer naturlig å benytte seg av forum på de respektive sidene utover eventuell rekruttering i klanrekrutteringsforumet.

Me har ved tidlegare FM spel benytta oss av "Forza tråden" på Gamer.no - dette spurde eg sjølv gamer.no administrator om når FM3 næra seg utgivning.

 

Dersom dette ikkje lenger er ønska skal me sjølvsagt slutte å 'spamme' tråden med Forza Norway klubb-prat. Berre for å væra klar, så er det ikkje meininga å stjele medlem bort frå ein Gamer.no klubb. Eg skulle helst ønskja at ein kunne ha fleire enn eitt klubbmedlemskap.

Lenke til kommentar

Hva om begge klubbene kan gå i sammen og danne en klubb? Det virker som om mange har lagt klare ønsker om dette her i tråden? Om vi heter fzno eller gano er meg likegyldig da det uansett virker til å bestå av folk her i fra diskusjon.no

Ingen dum ìde. Eg har ikkje noko som helst problem om klubben heitte Gamer.no - dersom det er dèt folk ynskjer.

 

Eg kan setje opp ei avstemming i tråden, så lyt me demokratiet seire! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...