Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, så jeg behøver ikke vente til jeg får råd til en R1 bil. Da får det bli en slags R3 bil. Det fins over 9000 biler her, så jeg aner ikke hvilke jeg burde ta en titt på, er det noen som har hatt god erfaring med enkelte R3 biler?

Pagani Zonda Roadster!

Takk, skal ta en titt på den! :)

Kjøp heller Lamborghini Sesto Elemento :!:

Har prøvd ut begge nå. Jeg syntes begge var veldig bra, var ét sekunds forskjell på rundetidene, så det var ikke store forskjellen. Lamborghinien har en kjempestart, og jeg tror det rett og slett er en bedre bil, men den koster til gjengjeld en million mer. Holder derfor en knapp på Paganien for øyeblikket. Andre R3 biler jeg burde sjekke ut?

Ferrari 599XX

Har prøvd både Paganien og Ferrarien en del nå, og er ganske usikker. Paganien har bedre grep, men av en eller annen grunn glir jeg sjeldnere av veien med Ferrarien. Det er også ganske vanskelig å si hvordan bilene vil gjøre det i ordentlige løp. I quick race starter Ferrarien alltid fremst, mens Pontiagoen er ca. midt i. I vanlige løp på karrieremodus, starter jeg så og si alltid langt bak.

Jeg vet heller ikke hvilken vanskelighetsgrad jeg skal sette konkurrentene på. Hvis jeg tar medium, er det fryktelig lett å ligge fremst hele løpet, mens på hard er det fryktelig vanskelig. Vet heller ikke hvor det er lurt å prøvekjøre bilene, jeg tok bare en eller annen bane med en del svinger.

Ferrari 599XX hadde raskest tid på Nurnburgring helt til Pagani Zonda R ( klasse R2 i FM4) kom og stjal serien. Så skal ikke se bort ifra at 599XX er bedre enn Pagani Cinque :)

Det kan se slik ut, men jeg får se litt nærmere på dem i morgen før jeg tar en endelig avgjørelse. Fins det flere R3 biler som kan være interessante? Bør helst ikke koste mer enn 1,5 mill.

Lenke til kommentar

Hvilken skal vi liksom ta da ? :p

Er egentlig det samme, men jeg selv synes det passer best med ForzaNorway, for vi er jo fra Norge og spiller forza + at det er blitt lagt ei nettside til cluben hvor det kommer updates osv. ang konkuranser osv. ;)

men sånn sett kan vi ha GaNo også. Så lenge vi slår oss sammen så har vel ikke det så mye å si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...