Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det som er det interessante med drag, man kan ikke bare hoppe uti det og få en suveren tid.. Da må man oppgradere, tune, fininnstille og kjøre helt flawless for å få en god tid. Når du først får en god tid så kan du være fornøyd. :)

Prøvde forresten å kjøpe en tune til king cobra, men den visste seg å ødelegge alt så jeg gikk tilbake til å gjøre det selv.. Ligger fortsatt èn tiendel bak Bmwcoupeftw.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Sånn fikk jeg og istad. Helt perfekt! Greide dog ikke slå 11:133, så da skylder jeg på bilen og tuning. Trikset mitt er vel å ruse til rundt 3000 omdreininger, så rulle på gassen når startsignalet går. Gjør du det for tidlig vil du få hjulsspinn, gjør du det for seint vl du kvele bilen, gjør du det akkurat perfekt vil du få grep. Deretter kommer det alt an på hvordan du girer, tuning og bilen generelt.

Et godt tips er å dreve 1. giret sånn at så fort motoren detter på turtall i fra 3-4.000 omdreininger så er det bare å gi flat fjøl!

Gjorde det på min da jeg klokket inn på 11.111.

Eneste er at du vil alltid oppleve å bli dratt litt i fra i starten

Lenke til kommentar

Hvordan var det med drag før patchen kom? Så noen som tok wheelie med en corvette på forza forumet..

Patch?

Har ikke fått noen patch? :O

Jeg tar deg nesten Hansien, ligger endel foran fra starten av, men så tar du meg igjen rett før mål hele tiden :p

EDIT: Hah, nå tok jeg deg :D:D:D:D

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Jeg tar deg nesten Hansien, ligger endel foran fra starten av, men så tar du meg igjen rett før mål hele tiden :p

EDIT: Hah, nå tok jeg deg :D:D:D:D

Bare vent du til jeg tar en perfekt start, gutt!

Men vis det stemmer det Wiciwato skrev rett over her så tror jeg at det kan gå litt tid :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kan sikkert dele gamle mitt som jeg kjørte 12.3 - 12.4 med. Så tjener du i hvertfall litt mer penger :p

Ja takk! :)

Da ligger den ute på storefronten min gratis! :) Søk på Hansien eller Cornershop

Jeg så nå at jeg hadde skrevet ned at jeg klokket inn på 11.3 med det oppsettet.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...