Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der har vi det! Tusen takk!:) har du en annen å anbefale? :)

Sånn ellers kan det vel være å gå for de dyrere delene (Sport og racing), som ofte veier mindre. Men da går du fort opp i noen klasser. Hvis du vil holde deg på A600, så er nok ikke det noen god ide.

Tror også roll bars senker vekten. Er på Platform and Handling det også.

Du får lete litt rundt. Men jeg tror vektreduksjon er akkurat det du vil trenge.

EDIT:

Racingdekk kan anbefales. Gir deg mere grep og feste, noe som igjen betyr bedre akselerasjon og mindre spinning.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der har vi det! Tusen takk!:) har du en annen å anbefale? :)

Sånn ellers kan det vel være å gå for de dyrere delene (Sport og racing), som ofte veier mindre. Men da går du fort opp i noen klasser. Hvis du vil holde deg på A600, så er nok ikke det noen god ide.

Tror også roll bars senker vekten. Er på Platform and Handling det også.

Du får lete litt rundt. Men jeg tror vektreduksjon er akkurat det du vil trenge.

EDIT:

Racingdekk kan anbefales. Gir deg mere grep og feste, noe som igjen betyr bedre akselerasjon og mindre spinning.

Tusen takk, vertical :p dette var til stor hjelp!!!:) You made my day... Nå dro jeg lett fra han!:D sykt fett!

Lenke til kommentar

Da hadde jeg også tjent i overkant av 1 million:) 8-900 k takket være min kjære elskede ford mustang boss 429 blodtrimmet og dratt fra titalls stykk i drag-race @ rivals. Gud som jeg elsker Forza 4! :)

Edit: bydde på en plymouth hemi 426 til 78000 holdt på å vinne da jeg ble overbydd.. Var heldig... Gikk lenger ned og der var det faen meg en til 8000 i buyout! :D begge var stock!;)

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Vel.. Nå har det seg fortsatt at jeg kun kan ha 373 kw. Men stakkar Forden blir tatt igjen av 1978 king cobra. Noen som vet hvordan jeg kan vinne men fortsatt ha 373 kw? Ev.t ny drag bil? Takk for hjelp:)

Edit: Driver å tester ut tune setup. Endre litt på gearing, men skjønner ikke mye :/

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...