Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

*Tips*

Del svingen i 2, hvor den ene halvparten bruker du til og bremse ned ( i bunn og grunn skal man ikke bremse i en sving) mens andre halvdelen er akslerasjon

 

*tips2*

Vis du kjører en bil med Turbo så kan du holde inne gassen mens du bremser, også kaldt Brake Boosting siden du holder motoren/turboen i gang

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes nå nettopp bump-n-run type btcc-racing fungerer strålende i FM4. I alle fall i de lavere klassene. Lite som har gledet meg så mye i kveld som å ligge bredt med Mustangen gjennom en sving og ta en pit-manøver på Peugeoten som prøvde å snike seg forbi på innersiden ut av svingen. :D

 

Nei, jeg spiller ikke slik online. Der spiller jeg rent.

Lenke til kommentar

Sant det. Ikke vær for aggressiv på bremsen i en sving. Da snurrer du fort ut.

Brems før svingen, slipp gassen, og få en fin flyt igjennom svingen. Akkurat litt før utgangen gir du litt gass. Har du en bil med sterk motor og mye moment, ikke ta klampen i bånn. Det fører bare til spinning, eller snurring du ikke får kontroll på.

 

Det virker som du har for mye fart inn i svingen.

Ang. det med andre biler så må du prøve deg. Går det ikke, legg deg bak, og prøv igjen på neste sving. AI'en er ofte dum, og legger gjerne igjen innersvingen helt åpen. Da tar du en litt frekk en forbi han. Litt bulking er å forvente, men ikke kjør han i ræva i 70 km/t.

Men må si at AI'en sjelden kjører pent de heller. Virker som at de med glede kræsjer meg inn i siden.

 

Som i de fleste bilspill, så ligger "seieren" allerede i første sving. Kom deg så mange plasser som mulig opp i allerede første sving. AI'en er feig, og bremser ofte alt for tidlig, eller bulker i hverandre. Finn innersvingen eller yttersvingen, og kom deg forbi.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Du kan jo ikke vente at de skal flytte seg for å slippe frem deg, da blir det jo ikke rare racet.

 

Det handler om planlegging - å ligge side om side med en annen bil inn i en sving er av gode grunner noe man sjelden ser i bilrace. Kommer man ikke ordentlig forbi før svingen så må man pent legge seg bak - dette er jo ikke et spill med radiobiler er man bulker seg frem og dytter konkurrentene av banen for å vinne.

 

Ro ned kjøringen litt så går alt mye bedre. Man taper mye mer på å kjøre av banen i svingen enn å bremse ned før den. Og til du får litt tak på det så er det et godt tips å *ikke* velge de raskeste bilene - det er noe med å lære seg å kjøre en Volkswagen før man setter seg inn i en Ferrari.

Nei, du sier noe. Syns likevel de er ekstra treige i svingen, og da ender det ofte i at jeg kommer borti bilen foran meg. Eller kanskje det er jeg som prøver å ta svingene for kjapt.

 

Er som regel i svingene jeg må finne på noe rart for å komme forbi teten.

 

Kanskje ikke lurt av meg å bruke den raskeste bilen, altså. Må likevel nesten bruke såpass kjappe biler for å kunne ha sjangs i sluttpartiet, der farta på bilen som regel avgjør løpet. Alternativet blir å ikke kjøre i A-klasse løpene enda.

 

Uansett, takk for rådene!

 

@BMW, takk, da vet jeg det. Må nok sette online på hold for øyeblikket, ser det ut til.

Endret av Xposure
Lenke til kommentar
Du kan jo ikke vente at de skal flytte seg for å slippe frem deg, da blir det jo ikke rare racet.

 

Det handler om planlegging - å ligge side om side med en annen bil inn i en sving er av gode grunner noe man sjelden ser i bilrace. Kommer man ikke ordentlig forbi før svingen så må man pent legge seg bak - dette er jo ikke et spill med radiobiler er man bulker seg frem og dytter konkurrentene av banen for å vinne.

 

Ro ned kjøringen litt så går alt mye bedre. Man taper mye mer på å kjøre av banen i svingen enn å bremse ned før den. Og til du får litt tak på det så er det et godt tips å *ikke* velge de raskeste bilene - det er noe med å lære seg å kjøre en Volkswagen før man setter seg inn i en Ferrari.

Nei, du sier noe. Syns likevel de er ekstra treige i svingen, og da ender det ofte i at jeg kommer borti bilen foran meg. Eller kanskje det er jeg som prøver å ta svingene for kjapt.

 

Er som regel i svingene jeg må finne på noe rart for å komme forbi teten.

 

Kanskje ikke lurt av meg å bruke den raskeste bilen, altså. Må likevel nesten bruke såpass kjappe biler for å kunne ha sjangs i sluttpartiet, der farta på bilen som regel avgjør løpet. Alternativet blir å ikke kjøre i A-klasse løpene enda.

 

Uansett, takk for rådene!

 

@BMW, takk, da vet jeg det. Må nok sette online på hold for øyeblikket, ser det ut til.

Gå innom Event List, og plukk ut løp som er av de lavere klassene. Gjør ferdig dem før du beveger deg mot klassene som har Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, osv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Er dette en exploit?

 

Altså med level 5 affinity så får man jo gratis upgrades til bilen.

 

Har nå tatt 3 forskjellig biler, maxet de opp til s klasse fra d/e etc, blanet annet enn civic.

 

Syntes det var letttjente penger. 75 000 cr, og kosta meg null, Bortsett fra motor bytte i civicen, og det var sånn 2000 cr.

 

har forresten sendt en forespørsel til gano

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

wow...WOW...digger det, absolutt digger det. spilt hele kvelden og kjørt bare 2 biler! Nova'n og 65 Mustangen. awesome *forte meg å sove så jeg kan stå opp og spille litt til før jeg må dra på HV øvelse i morgen* :p

Lenke til kommentar

Noen fra GaNo eller Forza Norway online her? begynner å bli litt ensomt og sladde rundt aleine....

 

Jeg har sendt Request til GaNo, men sjefen kommer vist ikke før på mandag.

 

Du kan adde meg: Pwndbysk8rn, jeg spiller faktisk på samme server som 3 norske nå!

 

 

Fett!!!! GT min er : Crazyass00

Kommer til å adde deg snart må bare gå tur med hunden ;/

Lenke til kommentar

Vel.. Nå gidder jeg ikke å bli utestengt av storefront/auction house, så NEI, jeg skal ikke hacke meg til 1billion cr! Noen som vet noen fine måter å tjene litt cash på?:) uansett blir det jævlig fort kjedlig av å hacke..

 

edit: vil bare informere om at to jeg kjenner som hacket seg til 500,000,000 cr ble utestengt av live permanent a.k.a kjøp ny xbox om du vil online noen gang igjen, er ikke den kjip, vet ikke jeg! :)

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...