Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, dette er rått, BMW 1M 2011, kan putte v10 fra M5en samt V12 fra en BMW LMR bil, hoppa nesten opp og ned her når jeg så det :p Kan også putte i v8'ern fra M3en.

Mehh..... 1M koden fungerte ikke :S

Koden er feil? Eller nedlastingen feilet? Hvis koden er feil, kan det jo hende du har blingsa på 8 og B f.eks eller andre bokstaver/tall som kan være like. Om nedlastingen feilet, kan du gå til account management og download history og laste ned på nytt. Kan hende du også må restarte spillet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Nokon andre som også har oppdaga at ein kan putta usansynleg mykje hestar i ein Dodge Dart og framleis få køyre i D klassen så lenge ein ikkje fikklar med hjula eller girkassa?

Har beste tida på Tsukuba Full akuratt no på grunn av dette :whistle:

Lenke til kommentar

Okay, dette er rått, BMW 1M 2011, kan putte v10 fra M5en samt V12 fra en BMW LMR bil, hoppa nesten opp og ned her når jeg så det :p Kan også putte i v8'ern fra M3en.

Mehh..... 1M koden fungerte ikke :S

Koden er feil? Eller nedlastingen feilet? Hvis koden er feil, kan det jo hende du har blingsa på 8 og B f.eks eller andre bokstaver/tall som kan være like. Om nedlastingen feilet, kan du gå til account management og download history og laste ned på nytt. Kan hende du også må restarte spillet.

Hmm pussig nok gikk det når jeg prøvde og restarte spillet ja

Lenke til kommentar

Ser expert har begynt å matche elkjøp på pris, 399 på fifa 12, og 399 nå på forza 4. Digger det, mer konkurranse, bedre pris/flere valg.

Henter min kopi etter jobb i dag klokka 1500

Hva var det den norske gamer.no klubben het? Og er det bare for meg å spørre om medlemskap der?

Skal forresten spilla til fingra bløøøøøøøør! :D gleder meg så

Gamer klubben sin tag er: GaNo

Syns det var mye futt i den Ford Ka'en jeg, spant jo å greier :p

Edit: Men ja, vi har to klubber her nå? Forza Norway og Gamer.no klubben? Skulle ikke evt. slått de sammen?

Jeg er enig at vi burde å slå de sammen.

Når skal jeg forresten putte inn disk 2 en?

Det står inne på menyen: Install Disc 2. Noe sånt :)

Lenke til kommentar

Ja stemmer heller for en stor Norsk klubb en flere mindre.

Ellers, denne no reward buggen er teit :/ Også er det så random også, kjørte 3 race etter hverandre hvor jeg fikk rewards, og når jeg blir ferdig med nr4 plutselig ingen ting igjen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Kjøpte den vanlige edition'en på elkjøp men inni var det ett kort hvor jeg kunne laste ned bilene som egentlig følgte med som en pre-order bonus. (1965 Ford Mustang GT Coupe

2011 Koenigsegg Agera

1997 Lexus SC300

2011 RUF RGT-8

2011 Tesla Roadster Sport)

Noen som har kjøpt vanlige edt og fått med det samme?

Lenke til kommentar

50k er jo ikke noe virker det som, fikk jo nettopp 25tusen i en F bilen Ford Ka for å gjøre en 4 runders lap i en sånn multi-event sak, tok 4min eller noe.

Edit: Ingen som har en Subaru WRX STI 2011 pre-order kode de vil gi bort eller bytte mot en Honda CR-Z EX eller Mini John Cooper Works Clubman?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...