Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe Forza 4 i posten idag gitt, får håpe den dukker opp imorgen da. Får leke meg litt med rattet i Forza 3 enn så lenge. Dog jævlig uvant med en så hard brems, er vandt til bremsen på Logitech Driving Force GT.

Er det ikke justerbart på pedalene dine da?

Riktig at det skal være mere motstand ihvertfall, med logitech pedalene kjenner man nesten ikke at tråkker de ned :p

Lenke til kommentar

Etter en og en halv time med kia'n greide jeg endelig ei bra runde :p

1.35.210, best i verden med org reasonably priced car i skrivende stund, hehe :)

Regner med at den blir slått ganske fort dog, ikke så mange som har spillet enda

Nå, du må ha roll cage i den da :p Slik som Top Gear bilen har

Lenke til kommentar

Ikke noe Forza 4 i posten idag gitt, får håpe den dukker opp imorgen da. Får leke meg litt med rattet i Forza 3 enn så lenge. Dog jævlig uvant med en så hard brems, er vandt til bremsen på Logitech Driving Force GT.

Hvilke pedaler har du? Selv er jeg veldig spent på mine Clubsports. Har ikke peiling på hva jeg kan forvente da jeg stort sett bare har spilt på ymse Logitechs og annet rask.

Lenke til kommentar

Er det ikke justerbart på pedalene dine da?

Riktig at det skal være mere motstand ihvertfall, med logitech pedalene kjenner man nesten ikke at tråkker de ned :p

Vet ikke, er div. justeringer man kan gjøre, men er vant til de på Logitech DFGT som sagt, og der er det ikke så alt for mye motstand samt at den kan beveges like mye som gassen, nesten om jeg husker riktig.

CSR Elite pedalene er det mye mer motstand i, samt at det er mye mindre bevegelse i de. Sikkert bare en vane sak.

Hvilke pedaler har du? Selv er jeg veldig spent på mine Clubsports. Har ikke peiling på hva jeg kan forvente da jeg stort sett bare har spilt på ymse Logitechs og annet rask.

Fanatec CSR Elite pedalene, husker ikke forskjellen på Clubsport og CSR Elite pedalene i farten, men var ikke noe jeg så på som nødvendig så da tok jeg de "billigste", var vel 50 euro forskjell eller noe, ikke allverden såklart men.

Edit: Jo største forskjellen er vel at Clubsport pedalene har en vibration feedback på i selve bremsepedalen eller noe, om jeg ikke tar helt feil.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Etter en og en halv time med kia'n greide jeg endelig ei bra runde :p

1.35.210, best i verden med org reasonably priced car i skrivende stund, hehe :)

Regner med at den blir slått ganske fort dog, ikke så mange som har spillet enda

Nå, du må ha roll cage i den da :p Slik som Top Gear bilen har

Da er den ikke orginal lenger :p

De har jo også fjerna interiøret da, så sparer sikkert endel vekt der, hehe

Lenke til kommentar

Var også på Elite-pedalene men tenkte like greit at når man kjøper for flere tusen kroner så utgjør ikke knappe 400,- den altfor store forskjellen. Kjører uten ABS så det er greit å kjenne når hjula låser seg, for å ikke snakke om mer-opplevelsen av nettopp det.

Lenke til kommentar

Er vant med slikt fra bilen min jeg :p

Bare synd at ikke G27 kan brukes i forza =(

Kan ikke ha 2 ratt i hus liksom :p

Jojo du kan vel det, ha g27 i skapet når du spiller forza, og fanatec i skapet når du spiller gt 5 :thumbup:

Husk at du kan bruke G27/G25 pedalene sammen med fanatec rattet, så du trenger ikke ha 2 sett med pedaler.

Lenke til kommentar

Er vant med slikt fra bilen min jeg :p

Bare synd at ikke G27 kan brukes i forza =(

Kan ikke ha 2 ratt i hus liksom :p

Jojo du kan vel det, ha g27 i skapet når du spiller forza, og fanatec i skapet når du spiller gt 5 :thumbup:

Husk at du kan bruke G27/G25 pedalene sammen med fanatec rattet, så du trenger ikke ha 2 sett med pedaler.

Du har ikke sett mine skap. Er ikke plass til en puck i de engang..

Dessuten.. Costy med flere ratt

Lenke til kommentar

Skal man kjøpe et playseat eller sånn wheelstand tro?

Funnet ut at oppsettet jeg har nå, arbeidsstol med hjul og bord ikke går så bra allikevel, i og med at bremse pedalen her trenger litt krefter for å fungere, så flytter jeg enten litt og litt på pedalene bakover, eller så flytter jeg meg selv bakover, noe som blir litt plagsomt i lengden. Dette forsvinner helt med playseat vil jeg tro, men det koster jo også mer. Med en wheelstand er jeg litt usikker, der burde ikke pedalene flytte seg noe bakover, for de blir vel da skrudd fast i en plate på wheelstanden, men i og med at jeg fortsatt vil sitte i arbeidsstolen så er det vel fare for at jeg fortsatt kan merke at jeg skyver meg selv litt bakover i lengden.

Et annet alternativ er kanskje å kjøpe en vanlig stol uten hjul, noen her hadde vel en stressless?

Lenke til kommentar

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4875997.aspx

Hi everyone. Today we issued our first title update for Forza Motorsport 4. This update includes a number of fixes and back-end improvements we’ve made to the game. Here’s a partial list of what this update includes:

· Various track visual upgrades

· Various UI improvements

· Fixed Rivals Track Day exploit where users can gain advantage by forcibly pitting AI cars

· Fixed Drag leaderboard exploit that gave players time advantage by loading tuning file (To coincide with this fix, we will be wiping the drag leaderboards in the near future)

· Fixed issue where importing a Forza 3 profile does not award credits to Xbox LIVE Silver members

· Fixed issue where some livery editor layers were appearing as corrupted when importing from Forza 3

We continue to monitor for gameplay issues, and are investigating a number of these--including a few related to the 900-degree wheel--for a future title update. Please let us know if you run into any problems here on the forums or by e-mailing us at [email protected]. Thanks for playing and we’ll see you online!

Liten oppdatering ute allerede gitt. Dog en haug av sinte drag racing folk, er vist gjort noe med grepet og drag dekkene som folk virkelig misliker.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...