Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist det var linken jeg delte så svarta Aasgaard dette like etterpå:

Godt mulig det er jeg som er dum her nå, men jeg klarte ikke å finne den klubben når jeg søkte etter både "gamer og "GaNo" på http://forzamotorsportcarclubs.com/

Finner den ikke der jeg heller, men den eksisterer (og fungerer) i alle fall, du finner den i spillet. Det har i alle fall de andre medlemmene gjort. :)

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen ved første oppstart av spillet at Forza 4 har funnet Forza 3 på harddisken, og den spurte om jeg ville importere.

Kan man importere flere ganger?

Har en god del penger igjen på Forza 3 brukeren, så kunne like godt kjøpt noen tøffe biler, og importert over.

Du får ikke importert flere ganger, nei. Så hvis du har mulighet til å kjøpe noen av bilene som er "importerbare" fra Forza 3, er det nok smart å handle dem før du importerer. Jeg brant meg på det selv. :/

Lenke til kommentar

Fikk den meldingen ved første oppstart av spillet at Forza 4 har funnet Forza 3 på harddisken, og den spurte om jeg ville importere.

Har en god del penger igjen på Forza 3 brukeren, så kunne like godt kjøpt noen tøffe biler, og importert over.

Du får ikke importert flere ganger, nei. Så hvis du har mulighet til å kjøpe noen av bilene som er "importerbare" fra Forza 3, er det nok smart å handle dem før du importerer. Jeg brant meg på det selv. :/

Betyr det at jeg kan importere masse dyre biler fra FM3 - FM4 og selge dem? :D

Lenke til kommentar

Da har jeg og gjort den "feilen" -.-

Lenke til kommentar

De bilene som kan importeres, ja :)

Link en annen postet:

http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood2/

Skulle kjøpt 458 Italia og Lexus LF-A :hm:

Kjøper flere av 458 Italiaer, får jeg importere flere til FM4 og?

Tror det bare var snakk om en av hver modell. Altså bare en 458 Italia.

EDIT:

Har også gjort denne feilen som flere andre her. Hva med å slette saven, og starte spillet på nytt? Har bare fullført fem små løp.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

200 mill? haah.. aldri vært over 6 mill jeg..

Men, har ikke drivd med no handel/design what so ever heller, det gidder jeg ikke å kaste vekk tid på :p

heheh, jeg var så heldig og møtte på en fyr i en drift lobby som ville kjøpe bilen min siden jeg vant hele tiden. Så han ba meg bare legge den ut for 300 mill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...