Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Hvor mye betalte dere for rattet? og hvor bestilte dere det ifra? :)

 

Bestile fra Fanatec, er vel eneste stedet du får Fanatec rattene fra også, om jeg ikke tar helt feil. Kosta meg 374Euro så langt, ca. 3000kr, men kommer sikkert moms på 25%, så blir vel nærmere 4 lapper til slutt, dette er da for Fanatec CSR og Fanatec CSR Elite Pedals.

 

 

Jasså, nå må du neste poste et bilde tror jeg :p

 

Vis du har en stol du ikke bruker, så bare kapper du beina slik at setet er rett, også om du er heldig så er stolen like bred som Playseat stolen, så da er bare og skru på!! Du kan feks bruke en krakk, eller beinet til en PC stol så du kan snurre rundt!

 

Desverre har jeg den ikke montert slik nå pga jeg tester ratt i FM4, desutten årker jeg ikke og montere den slik igjen med det første :p

 

Hmm, ingen dum ide nei, ser forøvrig at man faktisk får et playseat som er festet "på" en kontorstol ferdig montert, men om det blir noe playseat på meg så blir det vel ikke montert på noe kontorstol med det første.

 

 

Jasså, nå må du neste poste et bilde tror jeg :p

 

Jeg skal plukke opp ett slikt Forza 4 edition playseat til lansering, og venter på fanatec greier som er på vei.. Om det er verdt det veit jeg faktisk ikke.. Men første ratt og pedaler og racing sete for min del.. Kommer ikke til å spille stort annet enn bilspill i framtiden, så hvorfor ikke, lever bare 1 gang :roll:

 

Du får si ifra hva du syns om Forza 4 versjonen av playseat, er som sagt interessert, men vet ikke helt enda. Siste bilspillet jeg spilte var GT5, men dabbet smått av rundt februar/mars iår om jeg ikke husker helt feil. Ellers er jeg bilfrelst selv, har ikke noe bil selv å skryte av akkurat, men drømmene er der. Ellers har jeg spilt alle GT spillene, og Forza fra nr2. Ellers spilte jeg også en periode litt Live For Speed på PC. Også vært innom Need for Speed, men det er en god stund siden, ellers er det vel en del andre jeg har vært innom også som jeg ikke kommer på i farten.

 

Men selv om jeg har vært innom mange bilspill så vet jeg egentlig ikke helt hvor mye stolen hadde kommet til å bli, blir nok mye brukt en periode fremover nå, men som alt annet så dabber vel Forza 4 av også, og da blir vel stolen stående å støve ned frem til neste spill som slår gnister for min del.

 

Så ja, frister, men ser an litt det med stolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt bilspill siden commodore 64 fram til dagens konsoller og pc, så har lang fartstid.. Vært med på utviklingen fram til nå og begynner sikkert å dra på årene i forhold til mange her inne, men lidenskapen til alt i forhold til bil har vokst.. Jeg har sikkert eid flere biler og tilbakelagt en god del flere km i det virkelige liv enn de fleste her inne har gjort.. Har eid biler som volvo 740 og mazda mx 5 NB, og kjørt en god del på bane.. Hva er deres historie?

 

 

 

 

Fra Audi GT Coupe / Golf GTI`s til Civic Vti og 2x 200sx :D

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Fra Audi GT Coupe / Golf GTI`s til Civic Vti og 2x 200sx :D

 

Tror kanskje vi er en god prosentdel bilfanatikere her inne (som jeg vanligvis ikke ser så ofte i andre tråder enn Forza-trådene)! :p

 

Har selv også hatt 200SX, mener å ha sett deg på 200sx-ogn.org olehenri! ;) Eller powerdrift-forumet var det kanskje..

Lenke til kommentar

Har endra trådtittel. Dersom Dykk har innvendingar er det berre å skyta inn.

 

Her diskuterar me, 'all things FM4.'

 

Eg ser fleire folk ønskjer seg nye bilar. Eg har òg eit ønskje. Eg har alltid hatt rimelig døve bilar. Sånn omtrent "reasonably priced car", med type 80 hestekrefter etc. Fekk nyleg beskjed om at eg trengde familiebil - og gjekk då til innkjøp av det som eg vil kalla ein 'meir sporty bil'.

 

Eg kjøpte meg ein Vauxhall Astra 1.9 TDCI med 155 hestekrefter. Stasjonsvogn riktignok. Hehe.

 

Denne ønskjer eg som DLC :p

 

Og før Dykk flamar meg å seier at det framleis er ein døv bil - så, fu. :tease:

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Skulle me hatt ein mini konkurranse her i tråden?

 

Beste rundetid med original KIA C'eed rundt Top Gear Test Track?

Me tar utgongspunkt i at tida må væra satt innan ein gitt dato og klokkeslett - og går då over leaderboards. Nokon som er med? :)

 

Skal få opp att Forzanorway.net - og prøve å få igong nokon morosame konkurransar, med flotte premiar. Men treng litt hjelp til å få satt i gong ting der.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Skulle me hatt ein mini konkurranse her i tråden?

 

Beste rundetid med original KIA C'eed rundt Top Gear Test Track?

Me tar utgongspunkt i at tida må væra satt innan ein gitt dato og klokkeslett - og går då over leaderboards. Nokon som er med? :)

 

Skal få opp att Forzanorway.net - og prøve å få igong nokon morosame konkurransar, med flotte premiar. Men treng litt hjelp til å få satt i gong ting der.

Konge! :) Med på den! Kunne vært med denne gangen også med å hjelpe til på ForzaNorway, men det er begrenset hvor mye jeg har tid til på fritiden, med tanke på at jeg driver og bygger hus. Overtar 01.11, så uti midten av November bør jeg kunne være mer aktiv på både ForzaNorway og i spillet da! :)

Lenke til kommentar

Har spilt bilspill siden commodore 64 fram til dagens konsoller og pc, så har lang fartstid.. Vært med på utviklingen fram til nå og begynner sikkert å dra på årene i forhold til mange her inne, men lidenskapen til alt i forhold til bil har vokst.. Jeg har sikkert eid flere biler og tilbakelagt en god del flere km i det virkelige liv enn de fleste her inne har gjort.. Har eid biler som volvo 740 og mazda mx 5 NB, og kjørt en god del på bane.. Hva er deres historie?

Tilbringer flere dager på bane (IRL) med drifting når det er bra treff på rudskogen etc, har blitt drifting med nissan skyline i 2år nå, snart blir det bytte bil til blodtrimma toyota sprinter trueno (the legend).

Men når det er kaldt så blir det ikke noe av, og da kommer forza/gran turismo inn i bildet :thumbup:

Er selfølgelig mer morro i virkeligheten, men er faktiskt ganske lærerikt å spille simulator, og nesten like gøy!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Fra Audi GT Coupe / Golf GTI`s til Civic Vti og 2x 200sx :D

 

Tror kanskje vi er en god prosentdel bilfanatikere her inne (som jeg vanligvis ikke ser så ofte i andre tråder enn Forza-trådene)! :p

 

Har selv også hatt 200SX, mener å ha sett deg på 200sx-ogn.org olehenri! ;) Eller powerdrift-forumet var det kanskje..

 

 

hatt 200sx i 5 år el no, så er på 200sxogn også ja :)

 

Da er det i hus her også! :)

Lenke til kommentar

Sida er no operativ igjen, og eg har lagt ut den første konkurransen.

 

Som Dykk ser, treng eg hjelp med ein fin logo. Dersom nokon er drevne, og ønskjer bidra, tar eg meir enn gjerne imot hjelp!

 

Berre å bli med i den første konkurransen - blir kanonmorosamt om me blir fleire! Og det er berre å skyte inn med ønskjer om konkurransar. Men me burde kanskje vente med dei mest heavy bilane, til folk får bygd seg opp ein litt meir respektabel garasje.

 

post-84194-0-06840300-1318414327_thumb.jpg

 

Smalt saman denne flotte headeren på 2 minutt på jobb - kan garantert lage noko betre når eg kjem heim frå jobb. Men berre morosamt om folk ønskjer å væra med!

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Sida er no operativ igjen, og eg har lagt ut den første konkurransen.

 

Som Dykk ser, treng eg hjelp med ein fin logo. Dersom nokon er drevne, og ønskjer bidra, tar eg meir enn gjerne imot hjelp!

 

Berre å bli med i den første konkurransen - blir kanonmorosamt om me blir fleire! Og det er berre å skyte inn med ønskjer om konkurransar. Men me burde kanskje vente med dei mest heavy bilane, til folk får bygd seg opp ein litt meir respektabel garasje.

 

post-84194-0-06840300-1318414327_thumb.jpg

 

Smalt saman denne flotte headeren på 2 minutt på jobb - kan garantert lage noko betre når eg kjem heim frå jobb. Men berre morosamt om folk ønskjer å væra med!

NICE! :) må legge den siden til mine favoritter :)

 

Flere enn meg som fikk kode fra spaceworld til forza 4 i dag :D ?

Det er en sånn bonus items kode :)

Ja, men fikk bare en bil :/ det stod at vi skulle få 3 pre-order biler.

 

Då var FM4 LE i boks endeleg! :new_woot:

 

Men kvifor sender dei ut spela allereie no, når release er på fredag? :hmm:

De bruker å sende ut litt tidligere for å være sikker at alle har det til release :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...