Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Vil også være mulighet for å kjøpe Season pass til Forza Motorsport 4. Da får du 6 bilpakker gratis pluss American Muscles Pack som inneholder 10 biler. Men bakdelen er at du må ha ingame credits for å kjøpe disse lekkerbiskene, noe som gjør det svært vanskeligt for meg å kjøpe de Season pass.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FYI: Hvis du har LCE, som inneholder american muscles pack, og itillegg kjøper season pass så får du american muscles 2 ganger. Som kompensasjon for at du kjøper dobbelt opp med den så vil du få tildelt 250 000 credits ingame iløpet av en måneds tid :p Sto om det på forumet til forza. Er ikke rart man kan gjøre med 250k, men det er bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar

Vanlig utgaven regner jeg med? Ikke limited edition?

Fikk fortalt at Limited Edition er forsinket til samtlige norske butikker, men GameZone forventer det hvertfall inn i løpet av noen få dager.

Ja, de har fortsatt 12.10 som bekreftet på Limited Edition, og mest sannsynlig så får man spillet til release, fikk jeg svar på mail av gamezone om. Litt kjipt, mens så lenge jeg har spillet til release(fredag) så er jeg fornøyd.

Nevnte forøvrig Elkjøp i mailen også, og svaret da var at de har vist lager i Sverige, så de var ikke berørt av forsinkelsen, men på en annen side er fraktveien deres lengre, så det går opp i opp mest sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...