Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Himmel det er så lenge siden jeg har spilt forza 3 :ermm: pluss jeg har ikke vært innpå tuning styling delen av spilet enda ser det går an å import file from forza3 :hmm: og en 15g achivment for det

auto vista er drit tøft :love: når du sitter i ei bil og starter han kan du kjøre en challenge med den bila (brilliant) og clarcsons comentarer (trykk på bil emblemet på chassiet) er konge :!:

fyy biip biip en tvr med camelion lakk i auto vista mode som skifter farver når du går rundt han for en lys setting :dribble: utrolig at dette går an på en xbox 360 :love:

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, var ikke sikker på om jeg hørte riktig så måtte spole litt tilbake, men de sa 10 biler per måned ja, håper virkelig det stemmer, hadde vært flott om de kunne skvist inn en ny bane i ny og ned også, men er vel sikkert mye mer arbeid regner jeg med.

Lenke til kommentar

http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-20117453-48/xbox-360-wireless-speed-wheel-bridges-gap-between-casual-hard-core/

Første anmeldelsen av det nye wireless rattet som følger med Forza 4 hos Lefdal.

Får veldig bra kritikk og husk det koster bare 150kr i Lefdal dealen vs 60 dollar i amerika.

Skjønner ikke helt hvorfor vi får det så billig men takker ikke nei. Vil sikkert koste 500-600kr alene senere.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Slo til på ratt + spill selv. Utrolig god deal, ettersom rattet antageligvis vil koste over 500 kroner alene.

Ratt + spill for 550 er ikke dumt!

Hmf, nå ble jeg litt usikker her. Har bestilt Collectors edition til 600,- allerede. Men kanskje jeg burde valgt den pakken hos lefdal istedet. Er collectors edition verdt det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...