Gå til innhold

Hjelp: God TV til 3-6000 kr

Anbefalte innlegg

Heisan,

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637864

LG 50" Plasma-TV 50PV350 - 4995kr

Men ser at jeg må ha N versjonen for å få full støtte til RiksTV. Den koster noen hundre mer, men ikke galt det heller. Hørt mye bra om denne, men har selv ikke sett den.

Lurte på om det var andre TV'er å annbefale i den prisklassen? Gjerne noe billigere, men det kommer ann på hvor mye bedre bilde man får.

Skal hovedsakelig brukes til RiksTV (Har fått CAM kort), film, men også spilling på pc'n av og til.

Frister litt med en 3D TV for å spille 3D spill (om dette er mulig med min Asus G51J laptop?), men vil ikke få en dårlig TV bare for å få inn 3D. Så finnes det noen 3D TV'er på en størrelse på minimum 42" som er god? Hakkete/laggy 3D er nogo for meg, så da er det bedre å bruke pengene på bra 2D bilde.. ;)

Så ja, trenger igrunn råd til valg av TV. Hadde kjøpt den LG 50"'n fra expert, men de var vist reservert til nyåpning av en annen butikk, så jeg fikk telefon om at jeg ikke kunne få den allikavel. Men om dere annbefaler denne tv'n så kan jeg stå på mitt å få den, for loven er på min side da jeg alt har betalt for den. (men det kan jeg få igjen om jeg skulle velge det.)

Tips til tv!

-42"-50"

-4000-6000kr

-3D om mulig, men ikke om det ikke er bra nok..

-Støtte for RiksTV CAM kort.

Takk takk! Og beklager lang post =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...