Joachim_F Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Turbasert kriging ble nettopp litt bedre. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Synes åtteren passer bra jeg. Eneste som irriterer meg er hvordan kampresultat-kalkulatoren er i overkant unøyaktig litt for ofte. Og været. Som holder flyene mine ut av kampen. Angrer på at jeg slo på været. Jeg hater været. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Der var den anmeldelsen, ja. Høres veldig bra ut dette! Er bare å slappe av fram til neste interessante spill da, Joachim. Lenke til kommentar
inmo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingen DX11 og "3D" battles i realtime som på total war serien? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingen DX11 og "3D" battles i realtime som på total war serien? Er ikke helt sikker på om dette er trolling.... men Panzer Corps tilhører nok en litt annen kategori av strategispill enn Total War. Er mer en overhaling av spillet Panzer General fra 1994, og har mer til felles med et godt gammeldags brettspill. Ligger nok nærmere hvordan kamper utspiller seg i Civilization 5, for å ta et nyere eksempel, enn Total War. Lenke til kommentar
inmo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei ikke trolling, lurte kun på om det var 3d battles i realtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå