Gå til innhold

BK: Pregnant beauty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke det jeg tar det så tungt :p men lurer virkelig på hva som gjør at man velger å gi dette bildet en 2'er?

Du lurer på det du også? Ut i fra ståsted, så kan det være f.eks. at man ikke liker nakenhet, det at du har byttet ut gulvet, eller at det har vært mye photoshop jobbing. Jeg tror at jeg får 2'ere pga. sære motiv, lite photoshopping osv.

Generellt sett, så synes jeg det stort sprik i karakterene på de bildene som får mange karakterer.

Jeg synes selv dette var en artig vri; teknikken er på plass, som vanlig, så jeg har lite å bidra med kritikk.

Det må være morsomt å jobbe med kunder som har gode ideer til et bilde.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

ja det e temmelig greit at de kommer med ønsker,, så jeg har mer konkret å jobbe med :) Bli strevsomt om man skal komme på nye nytt 2-3 ganger om dagen.

ja greit med en toer..men i mine øyne e en toer et snapshot. foruten gulv.. så e det ilagt 30min i photoshop. Noe mer en det er ikke lønnsomt :p

Lenke til kommentar

Det kan være mange grunnen til det. Det kan være at personen som har gitt det en toer har helt andre preferanser enn de fleste andre. Så lenge det er åpent for karakterer så må man nesten regne med å få litt av hvert. Jeg ser ikke at det er lagt føringen for terningkast og folk har forskjellig smak.

Personlig synes jeg det er litt kjedelig bilde. Det er sikkert helt topp for kunden men for min del så blir det litt klikk, kikk og glem. Jeg savner wow faktoren jeg har sett tidligere i dine bilder. Du har etterlignet to av bildene som er knyttet til filmen og blandet det sammen i et bilde. Ideene har høy gjenkjennelsefaktor og mange som ser på bilde vil sammenligne det med originalene. Det blir litt krampeaktig. Jeg skulle ønskt at hele gulvet var dekket av roseblad slik som i bilde du har hentet ideen fra, kanskje det da hadde gitt wow følelsen.

Når det gjelder den tekniske utførelsen så er det ikke noe å si på det og på grunn av dette ville jeg aldri gitt dette bilde en toer.

Hvilken karakter ville du selv gitt bilde?

Lenke til kommentar

Ikke det jeg tar det så tungt :p men lurer virkelig på hva som gjør at man velger å gi dette bildet en 2'er?

Skuffelse over den høyre håndens plassering? Hehe.

Fra spøk til alvor, hvis man ser på hva "veiledningen" for terningkastene så sies det:

Karakter 6 - Det liker jeg kjempegodt

Karakter 5 - Dette liker jeg

Karakter 4 - Brukbart

Karakter 3 - Nesten der

Karakter 2 - Fungerer ikke for meg

Karakter 1 - Dette liker jeg overhode ikke

Det betyr altså at et bilde som er meget bra teknisk (noe dette bildet er i mine øyne), har god komp etc. faktisk meget godt kan få karakteren 1 uten at den som gir karakter har "sabotert". Litt søkt er det jo, men så lenge terningkastene bare sier noe om hvor godt man liker et bilde vil det kunne få slike "utslag".

Lenke til kommentar

wow faktoren er vell ikke bestandig like lett, noen syns et slikt bilde gir wow, andre ikke. For min del så liker jeg bildet for hva den er. Grunn ideen er som sagt ikke min, men kunden. Jeg har formet den om som jeg syns passer henne. skulle jeg fått det helt perfekt så har jeg vilelt hatt roseknopper over det hele for å dekke mest mulig.. slik at det har sett ut som hun badet i det. Men det er litt vell høye kostnader og det er kostnader som en kunde selv må dekke. Terningkast.. tja vanskelig iom at det er mitt eget bilde. Går det på smak så ligger den på en 5 for meg.. Spesielt pga utstrålingen hun klarer å få frem.

yes da har jeg forstått hvordan terningkasten fungerer, teknikk, kreativitet etc har ingen ting å si. .handler rett og slett om smak, så et enkelt snapshot kan få en 5, og et gjennomtenkt bilde kan få en 2'er. Ganske greit sykstem når jeg tenker meg om iom at det tilsyvende og sist handler om hvilke reaksjoner det skaper i den som ser.

Lenke til kommentar

vet du Eric at gi dette bilde en 2er er bevis på hvor sjalu vi er i dette landet,det er en skam og se..at noen dummer seg ut og er så småelig... greit nok om noen skulle misslike din stil,men bilde er vakkert og det er gjennomført bra kvalitet så de kommer dårlig ut synes jeg med like ikke like her...

Ikke bry deg om det..bilde er kjempefint,jeg er nybegynner men har da øyne og se med for det..

Missunnelse og sjalusi er vel norges største folke sykdom v siden av janteloven..stå på,du får fem av meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...