Gå til innhold

Hvilket skjermkort til Raven Shield?


Ruba

Anbefalte innlegg

Ok......enda mere roer blir det naa....

 

Etter aa ha orka aa scrolla lengre ned pa den lille lista til den lille butikken saa jeg at de hadde flere kort som kunne vaere aktuelle.

 

Hva syns dere om disse? Kursen er ca 5 naa. http://www.umart.com.au/newindex2.phtml?bid=4

Radeon 9800 128MDDR AGP8X $509

eller

Radeon 9700 128MDDR TVODVI $518

 

tenkte jeg skulle gjoere kort prosess aa bare gaa for 9800 kortet.

 

Hvilket av disse kortene vil yte mest med aa overklokke uten ekstra kjoeling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TWIMTBP har ingenting å si med at spillet er optimalisert for, har spesielle funksjoner eller bedre på nvidia kort, det var det jeg ville fram til.

 

Det er ikke det Nvidia skal ha oss til å tro.

 

Men når du kjøper et spill som er merka med TWIMTBP kan du vere sikker på at det ikke er noe ytelsesproblemer, ustabilitet, inkombatibilitet eller annet form for grums med nvidia skjermkort. Det er en form for kvalitetsjekk på spillet...(Seff kan ikke-TWIMTBP spill kjøre helt fint på nvidia kort også, men her får du ingen garanti. Spill som f.eks. Street Legal er spill som aldri kunne ha klistra TWIMTBP-logoen på esken)

 

Nvidia setter ikke sin "TWIMTBP" logo på hvilket som helst spill, så sånn sett kan jeg være enig i at det er et kvalitet stempel. Men Planetside har f.eks ytelse og ustabilitets problemer på nvidia hardware, noe jeg selv har fått erfare.

TWIMTBP "programmet" går stort sett via utgiveren og ikke spill utvikleren. Det samarbeidet en spill utvikler har ned nvidia er at dem spør Nvidia om hjelp hvis det dukker opp problemer med nvidia hardware og nvidia hjelper dem hvis dem kan. Husker for en stund tilbake det var en diskusjon om IHV spesifikke optimaliseringer og funksjoner i spill (husker ikke hvor), der en spill utvikler som hadde arbeidet med en "TWIMTBP tittel" sa nettopp dette. Dem hadde ingen spesiell samarbeid med nvidia utenom det vanlige.

Jeg utelukker ikke at det er dem som får ekstra støtte fra nvidia, økonomisk og annet, for det skjer sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...