Balsature Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Idag har jeg en googlekonto og google chrome på hjemme-pc. Jeg har lagret bookmarks på denne kontoen. Når jeg skal utenfor døren og bruke offentlige pcer, hender det at jeg trenger bokmerkene mine. Da kan jeg laste ned chrome på pcen (hvis det ikke er det fra før) og synkronisere med min google-konto. Problemet er at idet jeg er ferdig, er det vanskelig å "logge ut" for å fjerne bokmerkene. De er lagret på google chrome-nettleseren. Hvordan får jeg tilgang til bokmerkene jeg har lagret i google chrome på maskiner som er offentlige (f.eks på jobb/skole) UTEN å måtte ha de lagret på den maskinen eller i chrome-nettleseren? Skulle nesten tro det var en måte å logge inn/ut via google-konto i det man bruker nettleseren google chrome slik at bokmerkene ikke blir etterlatt på de offentlige pcene man bruker. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) ? Endret 27. august 2011 av margaas Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hvordan får jeg tilgang til bokmerkene jeg har lagret i google chrome på maskiner som er offentlige (f.eks på jobb/skole) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå