Zachzi Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg satt å brente en DVDR etter å ha lagt inn en ny hacked firmware. Plutselig så får jeg feilmelding om et eller annet å brenneprosessen avbrytes. Jeg lurer på hva som skjedde å går inn i explorer for å se om source-fila er hel. Det jeg da oppdager til min store overraskelse er AT HELE MIN 200GB HD ER FORSVUNNET . Jeg restarter, men den er fremdeles ikke der. 200GB står som single på IDE3. Så prøver å stikke inn i Partition Magic, men det går heller ikke fordi jeg får beskjed om at partition table are bad. Noen som har forslag på hva som kan løse problemet ? Jeg har livsviktige ting på den hdn! Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Getdataback for NTFS finner HDn, men er ikke i stand til å recovre noe som helst. For bare en feilmeldinger av noe slag. KAn det være at noe av filsystemet på hdn er skadet eller noe ? Vær så snill å hjelp. Er i desperat nød. Lenke til kommentar
ProZ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har hatt samme problem med en WesternDigital 200GB disk en stund nå... Hvor partisjoner, eller hele disken bare forsvinner... Og nå skal jeg bytte den i et annet merke, føler meg ikke helt trygg.. Prøv å ta en scandisk ! var noe jeg tilfeldig oppdaget at hjalp... windows fant den bare som et svart hull på disken så jeg fikk jo ikke valgt at jeg skulle kjøre noe scandisk fra den så når jeg tilfeldig skulle kjøre en scandisk på en annen disk ble det lagt til i køen ved oppstart en scandisk på den disken også... og når jeg da kom inn i windows var bare disken der og alt funket helt fint igjen... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Prøv Disk Doctor fra Norton Utilitites. Hvis ikke det går, prøv programmene fra R-studio (husker ikke adresssen i farten). Lenke til kommentar
petterg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 først se om du finner den i Control Panel -> Admin tools -> Computer Management -> Disk management Hvis den finnes i nederste halvdel av vinduet (der det står Disk 0/xxGB/online ; Disk 1/xx GB/online ;....; CD rom/ /online) kan du høyreklikke på den og velge "importer fremmed volum" elns. Hvis dette lar seg gjøre er det windows som føkker opp. Ellers føyer vel dette seg bare inn i rekken av WD disker som lider en uforklarlig tidlig død. Personlig holde jeg meg unna WD. Har hatt altfor mange problemer med datatap på dem. pg Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 1000 mA UPS Hehehehe det er lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå