JZA Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Noen som har noen tanker omkring dette ? Compaq ligger vel litt høyere i pris en Dell og maskiner fra andre leverandører ? Men som sagt tidligere er det mulig jeg har en kontakt som kan skaffe meg Dell litt billigere. Maskina skal jo være til en student, og brukes deretter, men med litt mer vekt på spilling. Veit at jeg har vært inne på en Compaq side der det står priser på alle maskinene også, men finner ikke denne lenger ? Hvis noen kunne hjelpe meg med det ? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Noen som har noen tanker omkring dette ? Compaq ligger vel litt høyere i pris en Dell og maskiner fra andre leverandører ? Men som sagt tidligere er det mulig jeg har en kontakt som kan skaffe meg Dell litt billigere. Det er sjelden vi opplever at Dell er billigere enn HP (Compaq). -At Dell er billig er en feilaktig oppfatning som henger igjen fra "gamle dager" - men når det gjelder HP sine maskiner så tror jeg at du burde velge en Evo N620c med Pentium-M prosessor. - Hvis du skal tenke litt mere økonomi så kan kanskje nx9000(P4) eller nx9005(AMD) være noe? (evt nx9010 som er litt dyrere enn disse igjen) - ellers kan du sikkert få et bra tilbud på de "gamle" modellene av disse (1020v og 1015v) Lenke til kommentar
JZA Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Skulle helst hatt en med Mobile Intel Pentium 4 ell Pentium 4M prosessor, dette utelukker nok modellene du setter lengst ned på lista de. N620 kunne være interessant. Men synes fortsatt at Compaq var dyre maskiner, ingen som koster under 12000 kroner eks moms. Men inne hos HP mente de at butikkene ofte kjørte kampanjer som gjorde at maskinene blei billigere? Får håpe kontakten min skaffer meg et veldig godt tilbud da. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Skulle helst hatt en med Mobile Intel Pentium 4 ell Pentium 4M prosessor, dette utelukker nok modellene du setter lengst ned på lista de. N620 kunne være interessant. Men synes fortsatt at Compaq var dyre maskiner, ingen som koster under 12000 kroner eks moms. Men inne hos HP mente de at butikkene ofte kjørte kampanjer som gjorde at maskinene blei billigere? Får håpe kontakten min skaffer meg et veldig godt tilbud da. Regmed med at du mener Pentium 4m eller Pentium-M prosessor - men hva skal maskinen din koste? - en N620C med 1.4GHz P-M prosessor koster ca 13.000,- + mva inn til forhandler, - dette er jo ikke en av de billigste modellene til HP. - Skal du ha bedre pris på denne må du kjøpe den gjennom en storkundeavtale eller brukt.. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Skulle helst hatt en med Mobile Intel Pentium 4 ell Pentium 4M prosessor, dette utelukker nok modellene du setter lengst ned på lista de. N620 kunne være interessant. Men synes fortsatt at Compaq var dyre maskiner, ingen som koster under 12000 kroner eks moms. Men inne hos HP mente de at butikkene ofte kjørte kampanjer som gjorde at maskinene blei billigere? Får håpe kontakten min skaffer meg et veldig godt tilbud da. Regmed med at du mener Pentium 4m eller Pentium-M prosessor - men hva skal maskinen din koste? - en N620C med 1.4GHz P-M prosessor koster ca 13.000,- + mva inn til forhandler, - dette er jo ikke en av de billigste modellene til HP. - Skal du ha bedre pris på denne må du kjøpe den gjennom en storkundeavtale eller brukt.. Visste ikke at det var noen forskjell på Pentium 4m og Pentium-M prosessor ? Tenkte på de som heter Mobile Intel Pentium 4 jeg, som beskrevet i en annen tråd, da det står bruksomeråde for alle de forskjelllige prosessorene. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Visste ikke at det var noen forskjell på Pentium 4m og Pentium-M prosessor ? Tenkte på de som heter Mobile Intel Pentium 4 jeg, som beskrevet i en annen tråd, da det står bruksomeråde for alle de forskjelllige prosessorene. Pentium 4m står for Pentium 4 mobile, - den nye prosessoren fra Intel heter Pentium-M og har ny teknologi. - en 1.6 GHz P-M prosessor yter omtrent det samme som en 2.2 GHz P4m prosessor og har også lavere strømforbruk. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Takke for hjelpen din, får tilbudet mitt i slutten av neste uke. Forrige gang han hadde kjøpt bærbarmaskin derfra hadde han fått en til 25000 oppmot 30000 for 12000! Og det hadde ikke gjort meg noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå