Gå til innhold

Laptop LCD skjerm ---> VGA/HDMI/DVI


Sangesland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk mange som har gjort nytte av gamle laptopskjermer, og det finnes videoer ute på Youtube, bare man er flink til å formulere et godt nok søkeord.

Jeg for min del har flere skjermer, ja faktisk en drøss skjermer som kunne vært brukt til noe nyttig. En av skjermene er også en med IPS panel fra den første laåtopen som overhodet fikk en slik skjerm. En Lenovo Thinkpad T60.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er faktisk mange som har gjort nytte av gamle laptopskjermer, og det finnes videoer ute på Youtube, bare man er flink til å formulere et godt nok søkeord.

Jeg for min del har flere skjermer, ja faktisk en drøss skjermer som kunne vært brukt til noe nyttig. En av skjermene er også en med IPS panel fra den første laåtopen som overhodet fikk en slik skjerm. En Lenovo Thinkpad T60.

Hei du har ikke en 15,6 skjerm til salgs? Jeg har en Dell som trenger en ny skjerm.

Lenke til kommentar

Jo faktisk. Har en Multicom WU 760 med 15,6" og 1600x900 skjerm hvor maskinen har fått en liten skvett vann på seg, og den vil bare være oppe å gå fra ett par minutter til maks en time.

Reparere den er ikke lønnsomt, selv om det var en ganske kostbar maskin for bare knappe to år siden. Her er tråden om den maskinen, og der finner du mer ut om maskinen min;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159155

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er faktisk mange som har gjort nytte av gamle laptopskjermer, og det finnes videoer ute på Youtube, bare man er flink til å formulere et godt nok søkeord.

Jeg for min del har flere skjermer, ja faktisk en drøss skjermer som kunne vært brukt til noe nyttig. En av skjermene er også en med IPS panel fra den første laåtopen som overhodet fikk en slik skjerm. En Lenovo Thinkpad T60.

*pirke*

A31p hadde IPS skjerm, og den kom vel i 2002, så T60 var nok langt i fra den første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...