Fruitdealer Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei jeg har 6 GB ramm med windows 7 64 bit men det er bare 4GB som blir brukt faktisk Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 kan du poste hva slags HK/minne/cpu du har? har det alltid vært slik, eller er det noe som begynte ved en update eller lignende? Lenke til kommentar
Ukens Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei, trenger litt info, men er minnebrikkene dine på 2gb? viss dette er tilfelle, da har du 3stk, muligens at den ene er defekt eller står feilplassert iforhold til de forskjellige DIM. Enkleste måte og finne ut av dette er : bruk elimineringsmetoden. det vil si: Ta ut en og en av brikkene, test dem og sjekk om det er en av de som ikke fungerer Gi oss en tilbakemelding på hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Gjør som Ukens sa, fikk selv levert et 6 GB kit, der en av brikkene var deffekt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Om det er 3 brikker du har, mens hovedkortet har 4 slots og ikke 6, kan det også være problemet. hovedkort med to minnekanaler fungerer skjeldent med 3 brikker. Jeg har iværtfall opplevd at jeg måtte ha enten 1, 2 eller 4 brikker i en av mine maskiner. Men du kan jo sjekke litt. Hva viser bios? Hva viser windows? Hva viser cpu-z? Du kan også ta en memtest. Last ned fra memtest.org og brenn ut med imgburn Endret 20. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå