Needjake2 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hva heter den første sangen som spilles i denne videoen? Endret 17. august 2011 av Needjake2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg er bombesikker på at det er fra en eller annen film. Tenkte først på enten Lion King eller Gladiator, men sjekket gjennom soundtrackene på disse og fant den ikke. Det finnes en egen tråd for slike spørsmål... Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg er bombesikker på at det er fra en eller annen film. Tenkte først på enten Lion King eller Gladiator, men sjekket gjennom soundtrackene på disse og fant den ikke. Det finnes en egen tråd for slike spørsmål... Yup sjekka dem også men takker for svar. Fant sangen nå ved hjelp av tunatic programmet, heter Enya - Adiemus Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Seff ! Hehe, burde sjekka det også. Visste jeg hadde hørt den før ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå