Gå til innhold

BK: Skumring

Anbefalte innlegg

Skumring

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Tester høy ISO. Legger det under visning for er mest opptatt å høre hvordan støy/korning oppfattes. Jeg har redusert kontraster og kjørt støyfjerning i etterbehandlingen.(+ noe fargemetning og justert EV)

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støyfjerningen virker på meg helt ok, også i stor versjon fungerer det bra - selvsagt er det litt ullent i detaljene, men ikke ikke mer enn det som er naturlig i tåke og tussmørke.

Du har absolutt klart å fange stemningen, kompen er ikke helt i mål med for mye himmel i forhold til landskap, og ville likt å sett alle tre møllevingene i det fri - men det er jeg sikker på du vet selv.

Lenke til kommentar

Støyfjerningen virker på meg helt ok, også i stor versjon fungerer det bra - selvsagt er det litt ullent i detaljene, men ikke ikke mer enn det som er naturlig i tåke og tussmørke.

Du har absolutt klart å fange stemningen, kompen er ikke helt i mål med for mye himmel i forhold til landskap, og ville likt å sett alle tre møllevingene i det fri - men det er jeg sikker på du vet selv.

Takk for kommentaren. Ja litt justering av komposisjonen hadde nok vært på sin plass. Bildet ble ikke kroppet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...