eriknor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skumring Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tester høy ISO. Legger det under visning for er mest opptatt å høre hvordan støy/korning oppfattes. Jeg har redusert kontraster og kjørt støyfjerning i etterbehandlingen.(+ noe fargemetning og justert EV) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 liker stemninga og fargene godt synes mølla gir noe til bildet Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Liker godt at du har klart å fremstille skumringen antagelig akkurat slik den fremsto Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Støyfjerningen virker på meg helt ok, også i stor versjon fungerer det bra - selvsagt er det litt ullent i detaljene, men ikke ikke mer enn det som er naturlig i tåke og tussmørke. Du har absolutt klart å fange stemningen, kompen er ikke helt i mål med for mye himmel i forhold til landskap, og ville likt å sett alle tre møllevingene i det fri - men det er jeg sikker på du vet selv. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Støyfjerningen virker på meg helt ok, også i stor versjon fungerer det bra - selvsagt er det litt ullent i detaljene, men ikke ikke mer enn det som er naturlig i tåke og tussmørke. Du har absolutt klart å fange stemningen, kompen er ikke helt i mål med for mye himmel i forhold til landskap, og ville likt å sett alle tre møllevingene i det fri - men det er jeg sikker på du vet selv. Takk for kommentaren. Ja litt justering av komposisjonen hadde nok vært på sin plass. Bildet ble ikke kroppet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg