Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En venn oppdaget at min kone hadde profil på sexdatingside

Anbefalte innlegg

Det var du som begynte med metaforene.

Og jeg holder fast ved at dette burde undersøkes nermere av TS.

Noe av det vesentlige i et ekteskap er tillit. Den nærmere undersøkelsen fra TS burde bestå i at han snakker med kona si. Dersom han nå fortsatt er i tvil etter den første konfrontasjonen så bør han sette seg ned med kona og snakke ut skikkelig.

Om han fortsatt ikke klarer å stole på henne, og tror at hun "puler rundt", så er det neste skrittet egentlig ganske naturlig. Det innebærer hverken proxy, keylogger, falske profiler på samme nettsted eller plutselig møte opp i pendlerleiligheten.

Er man gift, bør man være voksen nok til å velge voksne løsninger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at du som mann har relativt liten sjanse for å få svar, i og med at kvinner som har profiler på slike steder sikkert får hundre meldinger hver dag. Utrolig kjip situasjon du har havnet i!

Et falskt, realistisk modellaktig bilde fra et bodybuildingforum eller noe, og noen velvalgte ord, så er de fleste med på leken.

Men faen, du trenger ikke engang møte henne. Får du svar, og bekreftelse på at det ER kona/kjæresten din, så er det egentlig bare å fylle en koffert med klærne hennes, sette den utenfor døra og bytte lås.

Er man gift, bør man være voksen nok til å velge voksne løsninger.

Den "voksne løsningen" er åpenbart å fortsette å bli bedratt. Man kan ha de rareste grunner til å fortsette å lyve til den man er sammen med.

"Vil ikke såre" er ganske populær, og "det bare skjedde en gang og jeg angrer dritmasse" er på en god andreplass.

Det har ikke vært aktivitet på profilen hennes på noen dager, og jeg slår meg til ro med at dette ikke var annet en litt spenning i hverdagen.

Takker for alle råd:)

Du har all rett til å være forbannet på grunn av dette uansett om hun "mente noe med det" eller ikke. Å mene noe annet er å deklarere seg selv som en tøffelhelt.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den "voksne løsningen" er åpenbart å fortsette å bli bedratt. Man kan ha de rareste grunner til å fortsette å lyve til den man er sammen med.

"Vil ikke såre" er ganske populær, og "det bare skjedde en gang og jeg angrer dritmasse" er på en god andreplass.

Den voksne løsningen dersom det ikke finnes noe tillit igjen i et ekteskap er å kontakte fylkesmannens kontor.

Det er hvertfall ikke noen av de idiotiske forslagene som har preget denne tråden.

Lenke til kommentar

Du har all rett til å være forbannet på grunn av dette uansett om hun "mente noe med det" eller ikke. Å mene noe annet er å deklarere seg selv som en tøffelhelt.

Tøffelhelter er undervurderte. Den eneste forskjellen på tøffelhelter og potetgullhelter er at om 20 år sitter førstnevnte i sofaen og sier "du forstår meg ikke" til sin kone, og drømmer om å kunne gå en tur på pub'en, mens sistnevnte sitter på den lokale kneipa og sier "min kone forstod meg ikke" til bartenderen, og drømmer om å ha en kone...

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg tok dette opp med henne, og hun påsto at noen andre hadde laget en profile med hennes bilder, som de måtte ha lastet ned fra facebook.

Lå de samme bildene på Facebook da?

Ja, de gjorde det.

Men jeg kjenner igjen måten å skrive på - en blanding av ord og feilstavelser, samt at vennina hennes hadde laget profil likt med henne, og var avbildet under i listen, hehe.

(Jøss, den dumme mannen har laget profil av venninna di også, enda de ikke kjenner hverandre, nei, det var dårlig gjort)

jeg tror nok de to venninene skulle sjekke om de var attraktive på markedet enda, og det er tilgivelig:)

Endret av swearegen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...