Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En venn oppdaget at min kone hadde profil på sexdatingside

Anbefalte innlegg

En venn av meg oppdaget at min kone hadde profil på en datingside mere av den sexuelle sorten.

Bildene som lå ute, var da helt uskyldige, men i profilen sto det at hun ikke var gift og ønsket diskresjon.

Jeg tok dette opp med henne, og hun påsto at noen andre hadde laget en profile med hennes bilder, som de måtte ha lastet ned fra facebook.

Jeg lot som jeg etterhvert stolte på dette ,noe jeg ikke gjorde, da innholdet i tekst på profilen, var helt hennes måte å uttrykke seg på.

Jeg opprettet en profil uten bilde på samme nettsted, og sjekket profilen hennes nå og da. På kvelden samme dag som jeg hadde konfrontert henne med saken, så var profilen borte.

Problemet er at i dag, så var profilen der igjen.

Vi er gift, men hun bor i en pendlerleilighet, da vi jobber på vidt forskjellige steder.

Vi har vært gift i 2 år.

Hva skal jeg gjøre?????

Jeg tenkte jeg skulle opprette en profil med bilde av meg selv, for å gi et hint om at det kanskje ikke var så kult....

Noen som har noen forslag.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lag en fiktiv profil.

finn nakenbilder av en annen mann på nettet(gjerne noen som ikke finnes frem til ved første google søk).

ta kontakt.

møt opp å avslør henne.

scorpion har helt rett.

vet ikke om du burde dokumentere møtet på noe vis mtp evt skilsmisse. Det får folket under "juss" fortelle deg mer om.

Endret av Sangesland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lag deg en profil og gi deg ut for å være en annen, en som du tror hun vil like, og ta henne på fersken.

Oh man... déja vú!

En kamerat av meg havnet i en lignende situasjon for endel år siden. Jeg og kompis # 2 påtok oss rollen med å opprette en fiktiv profil (sporty, hunky dude med sans for extremsport), og kontaktet henne. Vi la ut forskjellige "åter" for å verifisere om hun var den vi trodde hun var.

Det var hun... :nei:

Kameraten min konfronterte henne, hun benektet det helt til hun hadde malt seg inn i et hjørne, og hun tilsto alt (note: ingenting hadde skjedd i real life).

Han gjorde det slutt, men de ble sammen igjen 2-3 mnd etterpå.

De giftet seg for ett år siden, og har nå en 1,5 mnd gammel baby.

Det endte godt, men... Dette tror jeg man må ta i roten, før det blir verre.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Problemet er at du som mann har relativt liten sjanse for å få svar, i og med at kvinner som har profiler på slike steder sikkert får hundre meldinger hver dag. Utrolig kjip situasjon du har havnet i!

er da intet problem å lage flere forskjellige profiler.

gjerne med forskjellige interesser og forskjellig utseende.

Lenke til kommentar

Keylogger og proxy er shady, men det er det å ha profil på en sex-dateside, når du er gift også:)

Men, jeg har kun foreløpig opprettet en falsk profil (takk for godt råd), samt at jeg har kjøpt meg gullmedlemskap, slik at jeg har mere muligheter til å følge med på en del kommentarer osv, samt å lese profilen hennes.

Jeg tror ikke hun er ute etter sex, faktisk, da den er bra (tror jeg da:)), og jeg oppfyller de drømmene hun har fortalt om.

Hun har heller ikke noe vågale bilder, og hun søker ikke etter sex - dating and maybee some more.

Jeg fant bilde av venninnen hennes inne på samme side etter jeg kjøpte meg goldmember medlemskap, og jeg regner med at det er hun som har tipset henne om denne siden, og fått henne med, slik at de har noe å holde på med i fellesskap.

Jeg kan også følge med på når de er aktive eller om de har vært aktive i løpet av dagen.

Jeg så et forslag om at hun bør kunne få more seg og jeg kan more meg på min kant, og teorien er jo god, men siden jeg føler meg litt knust siden jeg er glad i kona, så er det jo lett for at andre følser tar overhånd.

Planen nå er som følger:

1.Følge med på aktivitet.

2.Avvik i oppførsel - mulig keylogger - .

3.Aner ikke - jeg kan jo ikke avsløre hva jeg finner med keylogger, da det er vel forbudt.

Tanken om å sjekke henne opp er teoretisk god, og kan være mulig hvis jeg klarer å overbevise henne om at jeg har endel penger.

Alle råd mottas med takk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...