A E S T H E T I C Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei, er det mulig å kjøpe en splitter elns som gjør at man kan splitte en kabel i 2 på en måte? Jeg har kabel fra ruteren til pcen min, men vil ha pc kabelen til pcen og xboxen og kan ikke legge ny kabel. Helst ikke switch, men bare sånn liten dings. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Switcher er da ikke nødvendigvis store. Kjøpe en liten 4-5port switch til en 100lapp så er jo problemet løst. Eller en litt bedre en med feks 8 porter så kon du jo hoste lokalt lan og spille Lenke til kommentar
knutazz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 pluss med en switch vill du oppleve bredere hastigheter mellom enhetene da de kjører på hver sin kabel, det er også bredere mulighet for lanparty med xbox og ps3 med switch. hvis du må ha en splitter google RJ45 T-connector \ splitter Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Til splitting fungerer denne utmerket: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164718984 pluss med en switch vill du oppleve bredere hastigheter mellom enhetene da de kjører på hver sin kabel Det er ingen selvfølge. I en nettverkskabel er det 8 ledere. Standard 100MB full duplex kommunikasjon foregår kun på fire ledere(to par). Mao vil du ha lik hastighet om du splitter den eller ikke. 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Takk NoMore, det var akkuratt det jeg lette etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå