Thitorkin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hei! Nå begynner eg på videregående, og trenger muligheten for kontakt og spesielt internett med meg når eg er ute og går, i byn eller diverse. Eg går TAF elektro og derfor blir alt utstyr betalt for av bedriften, stipendet mitt ble ganske høyt og eg har derfor masse lommepenger å bruke på annet utstyr som eg trenger. Tidligere har eg bare vert stasjoner, med en stasjonær PC, en halvdød mobil bare for å ha en og en laptop med skjerm som ikke virker og derfor trenger ekstern, altså ubrukelig. Det eg ser etter nå er utstyr som kan gjøre meg lettere tilgjengelig nå som skolen begynner. Altså vil eg ha en brukbar mobil, det vil si, gjerne noe "Iphone- "lignende som kan brukes til å høre på musikk, spille "HD- "mobilspill, men samtidig fungere som en telefon. Det eg også har hatt lyst på lenge er ett "netbrett", altså noe slikt som Ipad eller Galaxy Tab. Det kuleste ville vere Galaxy Tab siden alle vennene mine bare tror det er Apple som produserer slikt Utover det er det ikke mye mer å si enn at det helst ikke bør overstige 5000 kroner, men eg har bare 7000 kroner til disposisjon. Håper det gjir en god pekepinn på hva eg er ute etter. Gabbe NB! Touchscreen og internett tilgang er must på begge, anbefal også gjerne ekstrautstyr om mulig Endret 17. august 2011 av Thitorkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå