BroWar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Dere husker sikkert alle ;P;p;p;p;P-vitsene som ble veldig populært på Facebook for en tid tilbake. Så, tenkte vi kunne komme med både nye og gamle vitser. Til dere som ikke vet helt hva dette dreier seg om har jeg noen eksempler: - Rihanna säger''shut up and drive''okej'' så här män inte sertfikat ;PpPPpp - Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp - M.J ringer: ''It doesn't matter if your black or white'' Så är man gul ;Ppp Ja, det er kanskje litt dårlig humor, men men Endret 17. august 2011 av Bjarne Betjent Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 "Hola amigos! også har man ingen venner ;pPpPpPPPPpppp" er den eneste jeg noen gang har ledd av.. Vet ikke hvorfor, for jeg lo ikke av den nå. 1 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Farsan ringer: "var är du?" "hemma", så är man i en vulkan ;PpPpppP he he he Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Old. Og det finnes allerede en tråd om dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225347 Og orginalen: "HAHAH jag dör!" Så gjör man inte det ;PppPpPp" Endret 18. august 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Beklager, visste ikke at det allerede fantes en tråd om dette. - Black eyed peas: I've got a feeling, så är man lam ;pPPppP Lenke til kommentar
Populært innlegg Jarmo Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Stenges ;pPPppPp.. ^^ 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg