Frode A Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Lullefossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Herlig bluring, motiv og bilde!! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Flott langeksponering av fossen. Synes dog det mangler litt i forgrunnen - hadde det vært mulig å feks. bevege seg lengre mot stenen og brukt en litt videre vinkel så den hadde blitt større? Tror også en svak s-curve hadde gjort seg - litt dypere skygger og litt lysere foss. Litt mer smell i de grønne fargene hadde også gjort seg. Endret 17. august 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Takker Karl-Ivar for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Flott langeksponering av fossen. Synes dog det mangler litt i forgrunnen - hadde det vært mulig å feks. bevege seg lengre mot stenen og brukt en litt videre vinkel så den hadde blitt større? Tror også en svak s-curve hadde gjort seg - litt dypere skygger og litt lysere foss. Litt mer smell i de grønne fargene hadde også gjort seg. Det var desverre ikke mulig å bevege seg nærmere stenen, kunne også brukt en videre vinkel, men da syns jeg jeg fikk så mange forstyrrende elementer med i bilde. Når du nevner svak S-kurve er jeg usikker på om dennne funksjonen finns i Photo Shop Elements ? jeg ser det når du påpeker at mer smell i grønnfargene hadde gjort seg ! Takker for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Dejligt billede af fossen, med blødt vand. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Takker for tilbakemeldingen John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg