karoald Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har her brukt blits på kamra-eller godt fornøyd med komp/farger Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Et spennende bilde hvor jeg likte himmelen best! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fin kveldshimmel, en flott kveld ser det ut til. Veldig usikker på kompen her, den betongsaken ser jeg ingen grunn til å ha med, iallfall ikke når den for meg virker å ha kommet med nærmest ved et tilfelle. Mitt tips er, enten mer med og en fornuftig plassering, ellers vekk med den Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 En flott kveldstemning med fine farger, men tror jeg ville fjernet den 'dingsen' i forgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg