eivind84 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Artig å komme seg ut og ta litt bilder, også på en onsdag ettermiddag! Blomsterbed på Gløshaugen: Kran nr 2: Et par benker: Et tre: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Flotte bilder, Eivind...du ser noe annet enn det jeg ser der...skulle ha vært med, men det lot seg ikke gjøre. Sendte en SMS til Helena. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Takk for kjempekoselig tur =) Fotospiriten var dessverre ikke helt på topp, så ble ikke så mange bilder for min del i dag, men noe ble det da Brick wall by Kristine S., on Flickr Check mate by Kristine S., on Flickr Splosh by Kristine S., on Flickr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Takker for et digitalt spark i ræva til å omsider få kommet meg ut og tatt noen bilder, og for en hyggelig tur. Heldig med været ble vi også. Håndholdt dråpebilde: V.I.P Benken i parken. Med lunken "Schampiss". "Action" på Nidelva. En velutviklet bærbusk. Gruppebilde for folk med godt syn. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Takk for igår! Hyggelig tur med pent vär. Eivind, liker "Kran nr 2", "Et tre" og bildet med benken foran den röde "globen". Kristine, "Splosh" ble kult med din etterbehandling, og "Håndholdt dråpebilde" fra Egil er nydelig. -- Mine bilder slettet -- Endret 27. september 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Dråpebildet til Egil er bra ja! Er kastanjetreet til Helena det samme treet jeg tok bilde av? Snegle-bildet til Helena er jo artig, og Splosh til Kristine er stilig med den vannspruten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå