3Rlend Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hey! Jeg er en spillutvilker som trenger en pixel artist! Lager typisk gamle spill lik mario og den typen spill. Håper noen vil prøve seg! Lenke til kommentar
etse Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 ha du noe portefølje og slikt å vise til? Forklare litt mer spesifikt hvor seriøst du satser o.s.v. Du ga ut veldig lite informasjon her. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hey! Jeg er en spillutvilker som trenger en pixel artist! Lager typisk gamle spill lik mario og den typen spill. Håper noen vil prøve seg! Hei! Jeg er en pixel-artist, som jobber i små formater. 1x1 pixler er min spesialitet. Kontakt meg for portefølje! Lenke til kommentar
NicholasWalkerHD Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hey! Jeg er en spillutvilker som trenger en pixel artist! Lager typisk gamle spill lik mario og den typen spill. Håper noen vil prøve seg! Hei! Jeg er en pixel-artist, som jobber i små formater. 1x1 pixler er min spesialitet. Kontakt meg for portefølje! lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå