Odesseiron Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen ganger må man rive hus for å få pølsene man har krav på. Les hele saken Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fader med geniale de reisebrevene du skriver. Ler så jeg griner, jeg skjønner humoren din ihvertfall! Lenke til kommentar
Mysil_Bergsprekk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dette er lesestoff, det:) Lenke til kommentar
JulianfromBERGEN Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Genialt Matlysten min forsvant jo plutselig, da har dere fått til det umulige! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Som vanlig en fryd å lese om deres krumspring, kjenner jeg gleder meg allerede til neste leserbrev! Formelig ser for meg at du innhalerer maten slik som du beskriver det Lasse Lenke til kommentar
nazrag Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Skriv mer om maten!! Lese om spillene kan vi gjøre i andre artikler! Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Geniale reisebrev Er Gamescom åpen for "vanlige folk"... folk som ikke er fra pressen? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Geniale reisebrev Er Gamescom åpen for "vanlige folk"... folk som ikke er fra pressen? Gamescom er åpent for "vanlige folk" og folk i mer eller mindre heldige spillfigurkostymer, ja. (Enkelte bilder er brent fast på netthinna mi for evig og alltid ) Den første dagen er reservert for bransjefolk og journalister, resten er åpent for alle. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Haha, bra dere ikke bryr dere om denne antimatbloggsutringa. Genialt reisebrev som alltid. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Som vanlig en fryd å lese om deres krumspring, kjenner jeg gleder meg allerede til neste leserbrev! Formelig ser for meg at du innhalerer maten slik som du beskriver det Lasse Kjæresten min har poengtert at jeg ikke drikker så mye som at jeg heller væske i gapet mitt, så det trenger ikke å være så fryktelig langt unna sannheten. Tusen takk for alle fine ord 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå