Bønna Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hei, jeg har en Corsair F120 285/275 read write, som har blitt en del treigere siden jeg fikk den i februar. Bootup tar over 1 min, noe som jeg synes er veldig tregt. Jeg har lest om flere folk som sier at dem har "15 sec boot ifra powerup til dem er inne i windows med alt loaded" osv. den generelle ytelsen ser ut til å ha degradert også, om det er noe man skal regne med eller ikke vet ikke jeg. Går det ann å fikse dette? Vedlagt bilde viser noen tester av en flunke ny SSD av samme sort, med mitt vindu til høyre. Endret 17. august 2011 av pedder Lenke til kommentar
johome Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det beste du kan gjøre er vel å klone OS'et til en annen hdd. Gjerne med Intel Data Migration Så renser du SSD'en med HDDErase 3.3. Deretter kloner du OS'et tilbake til SSD'en. Da skal ytelsen være tilbake på topp. Kjør gjerne en test med det nye programmet Anvil Pro før du gjør dette. Etter å ha renset kjører du den testen en gang til. Da bør ytelsen ha gått opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå