Skagen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hei For en tid tilbake kjøpte jeg Sandisk Sansa Clip+ etter jeg leste den skulle ha utmerket lydkvalitet. Lyden er det ingenting å utsette på. Men jeg pendler med tog hver dag, og Clip+ spiller så lavt at jeg nesten ikke hører musikken over støyen i toget. Jeg har forsøkt å øke volumet ytterligere med equalizeren, men da clipper naturligvis lyden. Jeg er heller ikke spesielt glad i ørepropper man dytter langt inni øregangen for å skjerme støy fra omgivelsene. Så jeg leter etter en litt større spiller med god lyd, og forhåpentligvis litt kraftigere forsterker. Prisklassen jeg ser etter er opp til 2000,-. Jeg har sett en del på Cowon D2+, C2 og J3, men er åpen for innspill på andre spillere, med unntak av Apple. Alle innspill mottas med stor takk. Endret 17. august 2011 av Skagen Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hva med å kjøpe øreklokker med aktiv støydemping da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå