Gå til innhold

Supercupen, kamptråd: Barcelona - Real Madrid.


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

19 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Barcelona vinner.
    • Real Madrid vinner.
    • Uavgjort.
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marcelo skal bures inne for den der? Han går ikke for å skade. En helt vanlig frustrasjons takling. Tror fengslene har bedre å ta seg til

 

Og du fremstår ikke som 'litt' partisk

 

Han går ikke for å skade? Hvem faen hopper inn med to ben? Han har jo ikke mulighet til å ta ball så eneste alternativ må jo være at å Cesc. Så lenge du prøver å ta spilleren, uten sjans for ball, er man ute etter noe helt annet.

 

Mulig det, men du virker fortsatt så bitter på Barecelona at du ikke kan prøve engang å se at det er idiotisk takling og korrekt kort.

Det er ikke første gang Marcelo spiller slik eller.

Lenke til kommentar

Jesus, at folk enda snakker om denne kampen. Marcelo sin takling er rødt men som en skrev over her en frustrasjonstakling. Marcelo er vanligvis ingen stygg spiller. Øzil har eg aldri sett så sint, noe han har god grunn til etter Valdes stempler en hånd i ansiktet hans. Kan vel like godt si at her var begge lag like gode.

 

Så har vi jo den fanstastiske Mascherano som får med seg publikum i krigen også, herlige bilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Marcelo skal bures inne for den der? Han går ikke for å skade. En helt vanlig frustrasjons takling. Tror fengslene har bedre å ta seg til

 

Og du fremstår ikke som 'litt' partisk

 

Han går ikke for å skade? Hvem faen hopper inn med to ben? Han har jo ikke mulighet til å ta ball så eneste alternativ må jo være at å Cesc. Så lenge du prøver å ta spilleren, uten sjans for ball, er man ute etter noe helt annet.

 

Mulig det, men du virker fortsatt så bitter på Barecelona at du ikke kan prøve engang å se at det er idiotisk takling og korrekt kort.

Det er ikke første gang Marcelo spiller slik eller.

 

Ingen knotter i knehøyde. Ingen sklitakling bakfra. Om det var meningen å skade Fabregas så var det et utrolig dårlig forsøk. Og jeg har ikke sagt at det ikke var korrekt dømt.

 

Og jeg liker ikke Barca. Tror det er den eneste klubben som praktiserer organisert filming i europeisk toppfotball. Alle har en og annen som filmer nå og da (og somme ofte), men når en Barca spiller filmer så er 4-5 spillere på dommeren med en gang. Og det skjer hele tiden

 

Og så har vi media som glorifiserer Barca. All ære til Aftenposten som er nærmest til å se objektivt på det

 

Og til slutt fansen. Begrepet 'folk som liker sin egen fislukt' har aldri passet bedre

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=Cvoudp4STF0

 

Mourinho snakker om å være mann, når han selv klyper en annen bakfra i øyet, og sparker etter en spiller som ligger nede. Fyren er en skam for fotballen.

 

 

Haha! Ja, Mourinho tar jo skikkelig "rennafart" å sparker livskiten utav Cesc!

 

Barca-fans er uten tvil den mest patetiske bunchen som finnes der ute!

Jeg har aldri i mitt liv diskutert med noen så innsnevra og trangsynte mennesker i hele mitt liv!

ALLE greier se hvor feigt og usportslig Barca spiller! Jeg vil faktisk gå så langt og kalle Barca for tidenes mest usportslige lag!

Det har alltid eksistert usportslige lag, det har alltid eksistert tøffe lag, lag med divere osv., men jeg kan ikke huske å ha sett et lag som spiller på å få spillere utvist!

 

"Men Real og alle andre lag sparker oss ned!"

 

Ja SO WHAT! Fotball er en kontaktsport! Hva faen trener du i en gym for 10 timer i uka? Jeg foretrekker heller å se en kamp med nerve og intensitet, som feks Rangers mot Celtic, City mot United, Liverpool mot Everton, enn El Classico! El Classico er ødelagt!

 

Denne videoen har aldri passet bedre til noe lag, noensinne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZwhFTDM-XcI

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem for noen å innrømme at enkelte Barcelona spillere faller lett, med Alves i spissen, men igjen så forsvarer enkelte Real Madrids holdninger og da spesielt Mourinho.

Siterer Pique - Mourinho har ødelagt spansk fotball. Det er jeg faktisk enig i. Før Mourinhos tid i Real Madrid var El Clasico juleaften, ferie, bursdag og alt på en og samme kamp. Nå er det faen meg det utenomsportslig som preger hver kamp. Og ja, det er som regel verst når Real Madrid taper, hvorfor?

 

Synes du er like tjukk i hodet som skal kalle Barcelona fans patetiske. Det vel ingen av dem som har nektet for at Barcelona spillere faller lett, men de har sagt at Real Madrid spiller grisete og stygt, og det kan være en sammenheng mellom dem.

Igjen, du må seriøst være treig hvis ikke klarer å se at Messi ofte blir sparket ned. Det her har ingenting med forhold til klubb å gjøre, men jeg synes (som Chelsea supporter) at det er tragisk når lag stopper Messi med ufine midler.

 

Nå håper jeg ryktene er sanne om at Real Madrid sparker Mourinho. Tror vi vil få et mer fair opplegg av El Clasico uten ham.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem for noen å innrømme at enkelte Barcelona spillere faller lett, med Alves i spissen, men igjen så forsvarer enkelte Real Madrids holdninger og da spesielt Mourinho.

Siterer Pique - Mourinho har ødelagt spansk fotball. Det er jeg faktisk enig i. Før Mourinhos tid i Real Madrid var El Clasico juleaften, ferie, bursdag og alt på en og samme kamp. Nå er det faen meg det utenomsportslig som preger hver kamp. Og ja, det er som regel verst når Real Madrid taper, hvorfor?

 

Synes du er like tjukk i hodet som skal kalle Barcelona fans patetiske. Det vel ingen av dem som har nektet for at Barcelona spillere faller lett, men de har sagt at Real Madrid spiller grisete og stygt, og det kan være en sammenheng mellom dem.

Igjen, du må seriøst være treig hvis ikke klarer å se at Messi ofte blir sparket ned. Det her har ingenting med forhold til klubb å gjøre, men jeg synes (som Chelsea supporter) at det er tragisk når lag stopper Messi med ufine midler.

 

Nå håper jeg ryktene er sanne om at Real Madrid sparker Mourinho. Tror vi vil få et mer fair opplegg av El Clasico uten ham.

 

Jeg er veldig enig i at Mourinho har vist seg fra sin mest smakløse side siden han overtok Real! Hva han greide å forme ut av Inter var GENIALT, men nå begynner han bare bli flau.

 

Kall meg gjerne tjukk i huet om du vil, men nekter du for at Barca fans er blinde? Du kan lese bakover i denne tråden som et krem-eksempel på akkurat hva jeg mener! Real-fans vs Barca-fans!

Real-fans innrømmer at Real spiller stygt og tøft, og Barca-fans som kun ser Real spille stygt og tøft!

 

Hvor blant annet du lirer av deg denne:

 

Slik du ser det? Fortsatt bitter etter tapet i vår?

Jeg synes Real spiller relativt stygt og er sent ute i mange takling, hadde de ikke 6 gule kort før den hendelsen?

3 av kortene er vel nedsparking av Messi og, som sjelden filmer når han først blir sparka ned. Drøying og sånt er noe alle rutinerte lag holder på med, til vanlig så tåler motlaget det, men Real Madrid gjør tydeligvis ikke det lenger. Det som er merkelig er at når Real Madrid vant cupen mot Barca så gikk den greit for seg. Når de taper ender det alltid med usportsligheter og annet dritt.

 

Jeg skjønner at du er i mot Barcelona, det jeg har sett fra tidligere innlegg, men å forsvare Real Madrid her blir helt idiotisk. Mourinho burde straffes som oppfordrer til bråk.

 

Synes det er synd at det sportslige alltid forsvinner. Messi var fantastisk og fortjener all ære.

 

Samt, du må gjerne quote meg noe sted på hvor jeg har sagt at Messi ikke blir sparket ned og behandlet røft, for det har jeg aldri sagt!

Alle gudbenådete spillere blir behandlet røft og sparket ned! Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Haha! Ja, Mourinho tar jo skikkelig "rennafart" å sparker livskiten utav Cesc!

 

Barca-fans er uten tvil den mest patetiske bunchen som finnes der ute!

Jeg har aldri i mitt liv diskutert med noen så innsnevra og trangsynte mennesker i hele mitt liv!

ALLE greier se hvor feigt og usportslig Barca spiller! Jeg vil faktisk gå så langt og kalle Barca for tidenes mest usportslige lag!

Det har alltid eksistert usportslige lag, det har alltid eksistert tøffe lag, lag med divere osv., men jeg kan ikke huske å ha sett et lag som spiller på å få spillere utvist!

 

"Men Real og alle andre lag sparker oss ned!"

 

Ja SO WHAT! Fotball er en kontaktsport! Hva faen trener du i en gym for 10 timer i uka? Jeg foretrekker heller å se en kamp med nerve og intensitet, som feks Rangers mot Celtic, City mot United, Liverpool mot Everton, enn El Classico! El Classico er ødelagt!

Meg selv, og flere andre Barcelona-supportere inrømmer at Barcelona ikke er et lag fylt med helgener, likevel mener jeg ting blir sterkt overdrevet og snakker utifra dette. Alle med et par øyne kan se at Alves, Busquets og Mascherano blant andre, faller over en lav sko, dette har jeg også sagt flere ganger og sier gjerne villig igjen.

 

Du derimot, tok i dette innlegget null selvkritikk. "Fotball er kontaktsport, så det får man tåle", hørt sånt piss. Real Madrid går utenfor regelverket minst like mye som Barcelona, og spiller over grensen i El Clasico. Du har jo beviset i Mourinho som klyper Tito Valdano. Her skal det ikke spares på noe, og man skal få Barcelona frustrert med stygt spill og tjuvtriks. Barcelona på sin side bruker uthaling av tid og flokking av dommer.

 

Emils1 kommer med et annet valid poeng. I kampen Real Madrid vant i Copa Del Rey, var det klart færre utenomsportslige begivenheter i sentrum. Samme gjelder forsåvidt 5-0, der Real bare ga opp, men selv det ga en destruktiv takling fra Ramos på slutten. Tror ikke det er tilfeldig at det opptil flere ganger har kommet stygge taklinger på slutten fra Real.

 

Teipball er RM supporter og har backet opp våre claims om at Real har spilt godt over kanten ved flere anledninger. Han har også som jeg, sett Barcelona dive og prøve å jukse folk ut av kampen. Begge lag har skyld, så det nytter ikke å legge alt over på Barcelona.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem for noen å innrømme at enkelte Barcelona spillere faller lett, med Alves i spissen, men igjen så forsvarer enkelte Real Madrids holdninger og da spesielt Mourinho.

Siterer Pique - Mourinho har ødelagt spansk fotball. Det er jeg faktisk enig i. Før Mourinhos tid i Real Madrid var El Clasico juleaften, ferie, bursdag og alt på en og samme kamp. Nå er det faen meg det utenomsportslig som preger hver kamp. Og ja, det er som regel verst når Real Madrid taper, hvorfor?

 

Synes du er like tjukk i hodet som skal kalle Barcelona fans patetiske. Det vel ingen av dem som har nektet for at Barcelona spillere faller lett, men de har sagt at Real Madrid spiller grisete og stygt, og det kan være en sammenheng mellom dem.

Igjen, du må seriøst være treig hvis ikke klarer å se at Messi ofte blir sparket ned. Det her har ingenting med forhold til klubb å gjøre, men jeg synes (som Chelsea supporter) at det er tragisk når lag stopper Messi med ufine midler.

 

Nå håper jeg ryktene er sanne om at Real Madrid sparker Mourinho. Tror vi vil få et mer fair opplegg av El Clasico uten ham.

 

Jeg er veldig enig i at Mourinho har vist seg fra sin mest smakløse side siden han overtok Real! Hva han greide å forme ut av Inter var GENIALT, men nå begynner han bare bli flau.

 

Kall meg gjerne tjukk i huet om du vil, men nekter du for at Barca fans er blinde? Du kan lese bakover i denne tråden som et krem-eksempel på akkurat hva jeg mener! Real-fans vs Barca-fans!

Real-fans innrømmer at Real spiller stygt og tøft, og Barca-fans som kun ser Real spille stygt og tøft!

 

Hvor blant annet du lirer av deg denne:

Jeg sier at Barcelona fans klarer å se at mange av dem faller for lett. Men det betyr ikke at Real Madrid skal være grisete og har rett til å la frustrasjonen gå utover Barcelona. Jeg vet ikke om ET lag som ikke drøyer tiden når de leder og bruker lenger tid.

Etter en slik kamp som vi så er det jo umulig å ikke snakke om Real Madrids grisespill mot Barcelona. Det er alltid et eller annet stygt de skal lire av seg.

 

Selv om United ble kraftig rundspilt spilte de ikke grisete og prøvde å skade Messi eller andre. Synes Real Madrid av og til spiller så stygt at det ikke hører hjemme. Det er uansett latterlig å si at de skal ha lov til det siden enkelte på Barcelona faller for lett, som heller ikke hører hjemme.

Slik du ser det? Fortsatt bitter etter tapet i vår?

Jeg synes Real spiller relativt stygt og er sent ute i mange takling, hadde de ikke 6 gule kort før den hendelsen?

3 av kortene er vel nedsparking av Messi og, som sjelden filmer når han først blir sparka ned. Drøying og sånt er noe alle rutinerte lag holder på med, til vanlig så tåler motlaget det, men Real Madrid gjør tydeligvis ikke det lenger. Det som er merkelig er at når Real Madrid vant cupen mot Barca så gikk den greit for seg. Når de taper ender det alltid med usportsligheter og annet dritt.

 

Jeg skjønner at du er i mot Barcelona, det jeg har sett fra tidligere innlegg, men å forsvare Real Madrid her blir helt idiotisk. Mourinho burde straffes som oppfordrer til bråk.

 

Synes det er synd at det sportslige alltid forsvinner. Messi var fantastisk og fortjener all ære.

 

Samt, du må gjerne quote meg noe sted på hvor jeg har sagt at Messi ikke blir sparket ned og behandlet røft, for det har jeg aldri sagt!

Alle gudbenådete spillere blir behandlet røft og sparket ned! Hva er poenget ditt?

 

Poenget mitt er at Real Madrid klarer KUN å stoppe Messi ved å behandle ham jævlig. De er sent ute og gir han rett og slett grisejuling til tider, dette gjelder da ikke bare Real Madrid. Det som attpå til er komisk er hvordan enkelte fra Real Madrids supporterskala klarer å si at Messi faller lett. Jeg kan garantere at en mann på Barcelona er ærlig og det er mannen. Korrekt meg hvis jeg tar feil, men å sparke ned Messi for så klage på at han filmer er idiotisk.

Lenke til kommentar

 

Meg selv, og flere andre Barcelona-supportere inrømmer at Barcelona ikke er et lag fylt med helgener, likevel mener jeg ting blir sterkt overdrevet og snakker utifra dette. Alle med et par øyne kan se at Alves, Busquets og Mascherano blant andre, faller over en lav sko, dette har jeg også sagt flere ganger og sier gjerne villig igjen.

 

Du derimot, tok i dette innlegget null selvkritikk. "Fotball er kontaktsport, så det får man tåle", hørt sånt piss. Real Madrid går utenfor regelverket minst like mye som Barcelona, og spiller over grensen i El Clasico. Du har jo beviset i Mourinho som klyper Tito Valdano. Her skal det ikke spares på noe, og man skal få Barcelona frustrert med stygt spill og tjuvtriks. Barcelona på sin side bruker uthaling av tid og flokking av dommer.

 

Emils1 kommer med et annet valid poeng. I kampen Real Madrid vant i Copa Del Rey, var det klart færre utenomsportslige begivenheter i sentrum. Samme gjelder forsåvidt 5-0, der Real bare ga opp, men selv det ga en destruktiv takling fra Ramos på slutten. Tror ikke det er tilfeldig at det opptil flere ganger har kommet stygge taklinger på slutten fra Real.

 

Teipball er RM supporter og har backet opp våre claims om at Real har spilt godt over kanten ved flere anledninger. Han har også som jeg, sett Barcelona dive og prøve å jukse folk ut av kampen. Begge lag har skyld, så det nytter ikke å legge alt over på Barcelona.

 

Jeg innrømmer at jeg velger sterke ordelag for å frem mine meninger, spesielt når det gjelder fotball! Du, Maefteda, er den eneste som greier innrømme så klart hva mitt inntrykk av FC Barcelona er! Du fortjener kreds!

 

Jeg har dog aldri sagt noe sted at Real ikke spiller tøft! For di spiller jævelig tøft! Til og med tidligere i denne tråden har jeg påpekt det! Pepe er en bajas av dimensjoner! Mourinho er usportslig!

Hovedpoenget i mitt første innlegg er at det er mange Barca-tilhengere som heller vil "ro båten" enn å innrømme noe som er ganske åpenbart.

 

Jeg tror feks du ikke finner en Man Utd supporter som nekter for at Nani faller lett? En Liverpool supporter som nekter for at Gerrard har svin på skauen? Ditto med Chelsea og andre lags supportere.

 

Emils1 sitt poeng er veldig interessant. Man kan jo lett anta at dette var fordi at Real vant eller at Barca var for overlegne.

Lenke til kommentar

Til Emils1 over her, har sett Messi filme jeg, dessverre. Men han er ikke noe verre enn andre på det punktet.

 

Til Corey, jeg kjenner flere Man Utd-supportere som skal ha det til at Nani ikke faller lett, og tilogmed mener at Rooney ALDRI har filmet. Men jeg gidder ikke å peke ut hele Man Utd-sulamitten av en gjeng bare fordi noen er idioter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke overraskende at det er Man Utd supportere som står i fronten for Anti-Barca tiradene. Tidenes mest usportslige lag? Etter denne kampen? Jeg gjentar, ikke overraskende at personen som kom med dette utsagnet er en bitter jævel av en United supporter.

Endret av lilleru
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enige med dem som seier at Barca spillerene (overdriver og filmer) og Real Madrid spillerene (Grisetakler). Nå er eg selv Barca supporter og synest det er ekstremt synd at dette skal ødelegge en så stor kamp som det er. Nå er El Clasico forbindet med Skuespill, overdrivelser og taklinger det lukter svidd av. Også hjelper Mourinho det ekstra til, som sikkert nok hjelper spillerene tid å gjøre det ekstra gale. Fikk ikkje sett de to kampene som blir diskutert her inne, men har skjønt at det ikje er blitt noe betre enn de siste El Clasico som er blitt spilt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...