Gå til innhold

Supercupen, kamptråd: Barcelona - Real Madrid.


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

19 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Barcelona vinner.
    • Real Madrid vinner.
    • Uavgjort.
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var Real Madrid interessert i å spille fotball, sett under et var Real Madrid det beste laget over to kamper. Men som mange gangr før er bare lagene bare opptatt å provesere hverandre med, Grisespill (Real Madrid), Filme og Skyte vekk ballen (Barcelona).

 

Det Real gjør etter kampen er ikke grisespill, det er slåssing. Noe som ikke har noe på en fotballbane å gjøre. 90 minutter av kampen var tempremant full, slik en el clasico skal være, men resten hører faen ikke hjemme noe steder. Marcelo burde bures inne og bli nektet spill i la liga. Han er det nærmeste en apekatt man kommer

Lenke til kommentar

Nå var Real Madrid interessert i å spille fotball, sett under et var Real Madrid det beste laget over to kamper. Men som mange gangr før er bare lagene bare opptatt å provesere hverandre med, Grisespill (Real Madrid), Filme og Skyte vekk ballen (Barcelona).

 

Det Real gjør etter kampen er ikke grisespill, det er slåssing. Noe som ikke har noe på en fotballbane å gjøre. 90 minutter av kampen var tempremant full, slik en el clasico skal være, men resten hører faen ikke hjemme noe steder. Marcelo burde bures inne og bli nektet spill i la liga. Han er det nærmeste en apekatt man kommer

 

Merkelig at det er bare Real Madrid spillerne som blir hengt ut her, aner eg en liten Barcelona fans med Supporterbriller?

Lenke til kommentar

Sier du at jeg er "en liten Barcelona fans med Supporterbriller"? hah, okei.

Jeg tenker på slosskampen etter kamp, som det er Real som starter. Guardiola går ikke å klyper enn trenerkollega gjør han?

Selvfølgelig det David Villa sa til Ozil var ikke pent det eller, men han fikk straff for det.

 

Du sier jo selv at kampen sett under ett er Barcelona og Real Madrid like ille, og i slosskampen er Real Madrid verst. Skal jeg henge ut Messi eller Ronaldo for at dem slo ned halve motstanderlaget?

Faktisk så holdt de store stjernene seg stille, som de skal gjøre. Respekt til Ronaldo og Messi.

Lenke til kommentar

Selvagt er begge lagene like ille, i går var Real Madrid klart verst. Men at dommeren ikke gir kort til Barcelona spillerne for å skyte vekk ballen 15 (?) Ganger i kampen er helt utrolig, dette er også en av flere faktorer som gjør at kampen blir som den blir, for min del er kampen i går glemt. Men synes det er unødvendig å av alle aviser å sette Real Madrid som den store stygge ulven når begge lag var veldig usportslige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt tåler eg det, men at du mener filming og usportslig oppførsel fra første stund er helt ok så sier det sitt. Helt fram til krigen i slutten var Barcelona like usportslige som Real Madrid. Må ikke vi glemme Villa sitt slag i Øzil også.. Men dette kommer vi uansett ingenv vei med. Vi får nøye oss med at vi er uenige akkurat her :thumbup:

Lenke til kommentar

Så dere hvordan Mourinho smilte mens Marcelo taklet Messi? Er i grunn ikke ofte han smiler ellers. Den øre/øye-episoden gjorde han nok for å bli nedslått for dermed å kunne framstille seg som et offer.

 

Det var en veldig negativ tolkning

Jeg gjenfortalte egentlig bare det Sky (tror jeg det var) tolket.

 

Maefteda: Man ser jo strengt tatt ikke at han sparker etter Fabregas. Ca. 2:40 her ser man at han har en rar fotbevegelse, men det kan være for å nettopp unngå å trø på han eller for å sparke unna ballen vi også ser i nærheten.

Lenke til kommentar

Nå var Real Madrid interessert i å spille fotball, sett under et var Real Madrid det beste laget over to kamper. Men som mange gangr før er bare lagene bare opptatt å provesere hverandre med, Grisespill (Real Madrid), Filme og Skyte vekk ballen (Barcelona).

 

Det Real gjør etter kampen er ikke grisespill, det er slåssing. Noe som ikke har noe på en fotballbane å gjøre. 90 minutter av kampen var tempremant full, slik en el clasico skal være, men resten hører faen ikke hjemme noe steder. Marcelo burde bures inne og bli nektet spill i la liga. Han er det nærmeste en apekatt man kommer

 

Marcelo skal bures inne for den der? Han går ikke for å skade. En helt vanlig frustrasjons takling. Tror fengslene har bedre å ta seg til

 

Og du fremstår ikke som 'litt' partisk

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=Cvoudp4STF0

 

Mourinho snakker om å være mann, når han selv klyper en annen bakfra i øyet, og sparker etter en spiller som ligger nede. Fyren er en skam for fotballen.

 

Klyper en annen bakfra i øyet. Hadde likt å sett det hodet

 

Forklar meg dette. Hvis det Real gjorde er så galt. Hvorfor lyver dere for å få situasjonen til å høres verre ut?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at de holder på sånn.

Mourinho virker ikke som om han er dum, men han må jo vite at ett eller fler kameraer kommer til å få det på film.

 

Syns det er kjipt at to av verdens beste fotballag holder på sånn som dette.

Greit at det skal være tenning i kampen, men det går liksom alltid litt for langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...