Gå til innhold

Supercupen, kamptråd: Barcelona - Real Madrid.


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

19 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Barcelona vinner.
    • Real Madrid vinner.
    • Uavgjort.
      0


Anbefalte innlegg

Jeg har kun sett et par repriser, men sånn det virker for meg er det et helt greit gult kort. Mener dog helt oppriktig at taklinga ikke er i nærheten av direkte rødt. Ikke er det en farlig takling, ikke spesielt mye kraft og ingen strake bein.

 

Messi MoM pga. avgjørende involveringer, men utenom det var Ronaldo bedre i dag. Synd skuddet som Valdes slo i tverrliggeren ikke gikk inn. At Barcelona får lov til spille bort ballen gang på gang etter at dommeren har blåst er forresten latterlig. Dommeren bør slå ned på slikt for å unngå at temperaturen når kokepunktet.

 

Mourinho er en herlig type. Ikke en jeg vil skal overta United, men absolutt en fyr jeg har sansen for. Fargeklatt.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mourinho er ei ekkel bøtte med dritt. Alltid mislikt fyren, og jeg kommer mest sannsynelig alltid til å mislike han. For en mongoloid kis.

Da er vi enige i to saker. :)

 

Så dere hvordan Mourinho smilte mens Marcelo taklet Messi? Er i grunn ikke ofte han smiler ellers. Den øre/øye-episoden gjorde han nok for å bli nedslått for dermed å kunne framstille seg som et offer.

Lenke til kommentar

Taklingen er selvsagt rødt, rett på beinet til Fabregas, og så sakser han med det andre beinet også. Han er frustrert og prøver å få det ut på en annen spiller, klart rødt kort.

 

Ufattelig hvordan folk kan like Mourinho. Helt sykt usportslig det han driver med. Kan banne på at han sier til gutta før matchen at de skal drive på slik som det gjør. Det er ikke tilfeldig at El Clasico alltid ender opp med klynger av spillere nå etter at Mourinho har tatt over. Ufyselig fyr, som folk av en eller annen grunn forsvarer.

 

Real har faktisk spilt best de 2 kampene sett under 1, men Barcelona har vært utrolig effektive, og tungen på vektskålen blir som alltid Messi. Toppscorer i Supercupen allerede... Han kommer til å slå alle rekorder.

Lenke til kommentar

Mourinho er ei ekkel bøtte med dritt. Alltid mislikt fyren, og jeg kommer mest sannsynelig alltid til å mislike han. For en mongoloid kis.

Da er vi enige i to saker. :)

 

Så dere hvordan Mourinho smilte mens Marcelo taklet Messi? Er i grunn ikke ofte han smiler ellers. Den øre/øye-episoden gjorde han nok for å bli nedslått for dermed å kunne framstille seg som et offer.

 

Det var en veldig negativ tolkning

 

---------

 

Slik jeg ser det så er Barca med på leken. Det er så mye filming og bortspilling av ball og småting hele tiden at jeg hadde klikket

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er Barca med på leken. Det er så mye filming og bortspilling av ball og småting hele tiden at jeg hadde klikket

 

Slik du ser det? Fortsatt bitter etter tapet i vår?

Jeg synes Real spiller relativt stygt og er sent ute i mange takling, hadde de ikke 6 gule kort før den hendelsen?

3 av kortene er vel nedsparking av Messi og, som sjelden filmer når han først blir sparka ned. Drøying og sånt er noe alle rutinerte lag holder på med, til vanlig så tåler motlaget det, men Real Madrid gjør tydeligvis ikke det lenger. Det som er merkelig er at når Real Madrid vant cupen mot Barca så gikk den greit for seg. Når de taper ender det alltid med usportsligheter og annet dritt.

 

Jeg skjønner at du er i mot Barcelona, det jeg har sett fra tidligere innlegg, men å forsvare Real Madrid her blir helt idiotisk. Mourinho burde straffes som oppfordrer til bråk.

 

Synes det er synd at det sportslige alltid forsvinner. Messi var fantastisk og fortjener all ære.

Lenke til kommentar

Det er synd at Real Madrid må ta i bruk skitne triks for å stoppe Barcelona, men det er ikke bedre på slutten. Ellers synd å se at Barcelona må filme og jukse seg til ting, nå du har den kvaliteten i laget bør man holde seg for god til slikt.

 

Mourinho er er artig type og har mye gode sitater, men som person på banen er han real idiot.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er Barca med på leken. Det er så mye filming og bortspilling av ball og småting hele tiden at jeg hadde klikket

 

Slik du ser det? Fortsatt bitter etter tapet i vår?

Jeg synes Real spiller relativt stygt og er sent ute i mange takling, hadde de ikke 6 gule kort før den hendelsen?

3 av kortene er vel nedsparking av Messi og, som sjelden filmer når han først blir sparka ned. Drøying og sånt er noe alle rutinerte lag holder på med, til vanlig så tåler motlaget det, men Real Madrid gjør tydeligvis ikke det lenger. Det som er merkelig er at når Real Madrid vant cupen mot Barca så gikk den greit for seg. Når de taper ender det alltid med usportsligheter og annet dritt.

 

Jeg skjønner at du er i mot Barcelona, det jeg har sett fra tidligere innlegg, men å forsvare Real Madrid her blir helt idiotisk. Mourinho burde straffes som oppfordrer til bråk.

 

Synes det er synd at det sportslige alltid forsvinner. Messi var fantastisk og fortjener all ære.

 

Helt seriøst...

 

Du må jo være en viss grad evneveik hvis du ikke evner å se at Barca faktisk er (som Limbeck skriver) med på leken!

Ja, drøying er noe alle gode rutinerte lag holder på med. Tingen er at Barca har tatt dette til et helt nytt nivå iform av å prøve få motstanderen utvist (Messi mot Marcello i andre omgang), bortsparking av ball ved enhver anledning, samt den vanlige runddansen med dommeren.

For enhver fotballspiller er det ingenting som er mer provoserende, selv om du heter Roy Keane, Cristiano Ronaldo, Gabriel Obertan eller Gerard Pique.

 

Første omgang igår var ikke så veldig styggspilt av begge lag, men det eskalerte, fra BEGGE lag, i andre omgang. Dette har Barca-fans en tendens til å se seg blind på og forsvare!?

 

Og ja, Mourinho bør straffes og Pepe vil jeg aldri se på en fotballbane igjen!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Enten så vinner Real eller Barca, ikke noe uavgjort.

Jeg vet det opereres slik på oddsen, men det er etter 90 min. Men samme kan det være, bare lurte på hvordan tankegangen var her, om det i det hele tatt var noen.

 

Sitte her skuffet over at Real Madrid ikke er mer effektive, over to kamper var Real Madrid best. Hva hjelper det når Barcelona har mannen Messi. Frustrasjonen til Real Madrid spillerne bygge seg selvsagt opp når man har full kontroll på Barca fra 70-90 min, plutselig scorer det mens Real Madrid har misbrukt flere store sjanser. Så har vi selvsagt all kranglingen der ingen er verre enn den andre, Barcelona faller som fluer og spiller vekk ballen i alle situasjoner fra første minutt, noe Real Madrid svarer med grisespill. Skuffet over tap, fornøyd med banespillet.

 

 

Jeg vet ikke jeg, men jeg tror du hadde falt hvis jeg hadde hoppa inni deg i fart, eller tatt og spent fast bena dine. Og i slosskampen er faktisk Real spilleren værst, det er umulig å ikke se.

Barca hadde sjanser de kunne scort på de også, selv om Real Madrid spilte bra over alt i 2 kamper.

 

Så du mener å sparke vekk ballen hver eneste mulighet dem har ikke er usportslig? Nå skrev eg jo at Real Madrid ikke er noe bedre enn Barcelona når det kommer til denne krigen som alltid kommer etterhvert. Hadde dommeren vært litt mer voksen hadde han slått ned på Barcelona tidlig, fra første minutt drev de å proveserte med å hive vekk ballen. En normal dommer hadde slått ned på dette tidlig dermad hadde det ikke blitt mer av dette. Nå skal vi ikke glemme at Øzil får seg et slag av en Barcelona spiller også, INGEN av lagene er bedre enn den andre. Når man har supporterbriller så blir Real Madrid den store stygge ulven...

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Jeg er verken Barca eller Real fan, men ser dette fra nøytralt hold. Slik Real holder på med å komme med stygge etterslenger hører ikke hjemme. Når Marcelo kom inn tok det ikke lang tid før han sparka ned Messi, totalt unødvendig. Før det vil jeg si kampen var greit spilt, altså begge lag var like ille, men Marcelo gjorde forskjellen.

Fra den kampen her er Real Madrid den store stygge ulven uansett hvilke briller du har.

Lenke til kommentar

De er begge to stygge ulver. Akkurat i går var Real Madrid verst, men det hjelper ikke når Barcelona får lov til å drive med usportsligheter hele kampen igjennom.

 

Hvordan vet du forresten at Mourinho oppfordrer spillerne sine til bråk, Emils1? Bare noe du drar ut av ræva? Tviler sterkt på at det er tilfellet, men at han oppfordrer de til å spille fysisk, dèt tror jeg.

Lenke til kommentar

En trener skal gå frem som et eksempel på hvordan de skal oppføre seg. Mourinho går å klyper enn Barcelona ansatt.

Da gir han feil signaler til spillerne og.

 

Kan ALDRI se for meg Sir Alex gjøre noe slikt, han hadde holdt seg vekk og heller tatt og gitt de spillerne som ble innblandet en ordentlig skyllebøtte.

Lenke til kommentar

De er begge to stygge ulver. Akkurat i går var Real Madrid verst, men det hjelper ikke når Barcelona får lov til å drive med usportsligheter hele kampen igjennom.

 

Hvordan vet du forresten at Mourinho oppfordrer spillerne sine til bråk, Emils1? Bare noe du drar ut av ræva? Tviler sterkt på at det er tilfellet, men at han oppfordrer de til å spille fysisk, dèt tror jeg.

 

Nettopp^.

 

Poenget her er også at Barca pdd. er verdens beste lag og Real og Mourinho har et press på seg for å ta igjen luken - Ingenting annet er godt nok.

 

Når det er sagt så elsker jeg El Classico :D

Lenke til kommentar

Flott at Barca vant, mn irriterendes å høre at kampen fikk en stygg avsluttning. Men kan ærlig si at eg ikkje vart overrasket da eg hørte dette på p3 nyhetene i dag tideleg. El Clasico burde ikje bli ødelagt på den måten. Et lag som gjør litt for mye ut av situasjoner og et lag som ikje er intressert i å spille fotball men å skade mest spillere før det er gått 90 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...