Gå til innhold

Supercupen, kamptråd: Barcelona - Real Madrid.


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

19 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Barcelona vinner.
    • Real Madrid vinner.
    • Uavgjort.
      0


Anbefalte innlegg

Han fikk gult, dermed rødt. Han fikk ikke direkte rødt.

 

Men et spørsmål, har Cesc vunnet mer med Barca enn med Arsenal?

 

Det gir mer mening, men jeg så kun et direkte rødt kort.

 

Han hadde det gule i hånde sammen med det rød. På tv bildene ser du kun at han viser det røde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være ekstra gøy å slå Real også for Barcelona. Jeg hadde kost meg veldig hadde jeg slått et lag som klikker i slutt minuttene.

 

Dessverre er det synd at noe slikt skal avslutte en ellers fin kamp. Messi var konge og scoret to praktmål, men Real må vinne noe de også, denne gange usporstlighetene.

 

De burde døpe seg om til Usportslig Madrid.

Lenke til kommentar

Sitte her skuffet over at Real Madrid ikke er mer effektive, over to kamper var Real Madrid best. Hva hjelper det når Barcelona har mannen Messi. Frustrasjonen til Real Madrid spillerne bygge seg selvsagt opp når man har full kontroll på Barca fra 70-90 min, plutselig scorer det mens Real Madrid har misbrukt flere store sjanser. Så har vi selvsagt all kranglingen der ingen er verre enn den andre, Barcelona faller som fluer og spiller vekk ballen i alle situasjoner fra første minutt, noe Real Madrid svarer med grisespill. Skuffet over tap, fornøyd med banespillet.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Enten så vinner Real eller Barca, ikke noe uavgjort.

Jeg vet det opereres slik på oddsen, men det er etter 90 min. Men samme kan det være, bare lurte på hvordan tankegangen var her, om det i det hele tatt var noen.

 

Sitte her skuffet over at Real Madrid ikke er mer effektive, over to kamper var Real Madrid best. Hva hjelper det når Barcelona har mannen Messi. Frustrasjonen til Real Madrid spillerne bygge seg selvsagt opp når man har full kontroll på Barca fra 70-90 min, plutselig scorer det mens Real Madrid har misbrukt flere store sjanser. Så har vi selvsagt all kranglingen der ingen er verre enn den andre, Barcelona faller som fluer og spiller vekk ballen i alle situasjoner fra første minutt, noe Real Madrid svarer med grisespill. Skuffet over tap, fornøyd med banespillet.

 

Jeg vet ikke jeg, men jeg tror du hadde falt hvis jeg hadde hoppa inni deg i fart, eller tatt og spent fast bena dine. Og i slosskampen er faktisk Real spilleren værst, det er umulig å ikke se.

Barca hadde sjanser de kunne scort på de også, selv om Real Madrid spilte bra over alt i 2 kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...