Espen Ørud Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hei og hopp. Ser at evalueringsnivåene er på plass og også at enkelte virkelig har trått til og skrevet noen begrunnede tilbakemeldinger på flere setninger så jeg ser frem til fortsettelsen her. En oppfordring kommer derfor og det er å switche over til forumet (bruk "Kommenter i forumet" linken på bildesiden) og gi personer du synes kommer med gode tips og råd en + ved å klikke på plussboksen nede til høyre under kommentaren hans. Spesielt viktig synes jeg det er å gjøre det på tilbakemeldinger på dine egne bilder, men jeg synes også man kan gjøre dette på andres bilder når det er en god evaluering. Man kan lære like mye av å lese evalueringer til andres bilder med tips og råd og jeg synes det er viktig å gi de som velger å ofre noen minutter på andres bilder en anerkjennelse for dette. Dette i tillegg det man normalt gjør av tilbakemeldinger på kommentarene. Har forståelse for at en del ikke synes noe om dette, men jeg synes det kan væøre en god ide. Tar gjerne innspill på dette forøvrig. I mellomtiden kommer jeg til å legge igjen slike +er når jeg kommer over folk som gjør en innsats på tilbakemeldingene.... Endret 17. august 2011 av Espen Ørud 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er et godt forslag. Det er også en annen ting som gjør det lurt å bytte over til forumet ved jevne mellomrom. Det kan det hende at det postes alternative versjoner av bildet, og dette vises ikke når dere er på digit.no. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei og hopp. Ser at evalueringsnivåene er på plass og også at enkelte virkelig har trått til og skrevet noen begrunnede tilbakemeldinger på flere steninger så jeg ser frem til fortsettelsen her. En oppfordring kommer derfor og det er å switche over til forumet (bruk "Kommenter i forumet" linken på bildesiden) og gi personer du synes kommer med gode tips og råd en + ved å klikke på plussboksen nede til høyre under kommentaren hans. Spesielt viktig synes jeg det er å gjøre det på tilbakemeldinger på dine egne bilder, men jeg synes også man kan gjøre dette på andres bilder når det er en god evaluering. Man kan lære like mye av å lese evalueringer til andres bilder med tips og råd og jeg synes det er viktig å gi de som velger å ofre noen minutter på andres bilder en anerkjennelse for dette. Dette i tillegg det man normalt gjør av tilbakemeldinger på kommentarene. Har forståelse for at en del ikke synes noe om dette, men jeg synes det kan væøre en god ide. Tar gjerne innspill på dette forøvrig. I mellomtiden kommer jeg til å legge igjen slike +er når jeg kommer over folk som gjør en innsats på tilbakemeldingene.... That was a good "wending"! + + + Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Det er også en annen ting som gjør det lurt å bytte over til forumet ved jevne mellomrom. Det kan det hende at det postes alternative versjoner av bildet, og dette vises ikke når dere er på digit.no. ...men det fremgår som oftest av teksten. ;-) Kan da kanskje oppfordre de som legger inn bilder i forumet (det være seg alternative versjoner, alternative utsnitt eller annet) doerfor å også legge inn linken til dette bildet - da vil også de som kun leser via Digit få glede av de. Eksempel: http://www.digit.no/...rage-ii/954826/ Her har jeg lagt inn et utsnitt av bildet i første kommentar under bildet og også lagt inn linken til dette slik at det synes også fra Bildekritikken. Tar kun et par sekunder og øker brukervennligheten. Endret 17. august 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 ...men det fremgår som oftest av teksten. ;-) Skulle jo tro det, men når du ser i min siste tråd, så kan det tyde på at det det ikke er tydelig nok. Eller så kan vedkommende bare ha brukt litt lang tid på å svare ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg