Knix Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei! Det hele startet med at jeg lastet inn Gingerbread fra HTC her forleden dag. Og er egentlig veldig fornøyd med den, MYE bedre batteri osv. Men føler når jeg først har ødelagt garantien er det ikke noe vits å forholde seg til "bare" sense. Søkte litt rundt på nettet og fant en Mod som jeg likte godt, Reflex 3. MEN så kom problemene. For det første kan jeg nesten ingen ting om rooting/rom/etc. Men har klart å legge inn Hboot, satt tlf fra S-On til S-OFF og er nå kommet til unrEVOked. Og her stopper det hele opp. Følger denne guiden når jeg prøver. Guide for ROOTing Når EVO er ferdig kommer den opp med en feilmelding om at unrevoked ikke klarte å gjennomføre handlingen, restart og prøv igjen. Noen som har vært igjenom dette, evnt er sykt flinke og har noen gode råd? ikke kom med slikt som "Hvis du ikke kan det, ikke gjør det opplegg".. Man lærer seg ikke en drit av å ikke prøve. Og ja, jeg vet risikoen med alt dette MVH Jørgen Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har fulgt med siste uka, men trodde ikke unrevoked støttet desire som er oppdatert til offisiell gingerbread (ennå). Lenke til kommentar
Knix Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Kan selvsagt ha noe med saken og gjøre.. Vet faktisk ikke selv, bare hatt håpet oppe. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jo, de har oppdatert med støtte for GB nå, ser jeg. Ellers hadde du vel neppe kommet så langt som du har gjort heller. Hvis det ikke dukker opp noen med svar her kan du sjekke desireforumet på xda. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) *snip* Noen som har vært igjenom dette, evnt er sykt flinke og har noen gode råd? ikke kom med slikt som "Hvis du ikke kan det, ikke gjør det opplegg".. Man lærer seg ikke en drit av å ikke prøve. Og ja, jeg vet risikoen med alt dette MVH Jørgen Motto:"Hvis du ikke kan det, prøv og feil, det lærer du mye mer av enn å prøve og klare det på første forsøk" Anyways, vil gjerne vite operativsystem på pcen din jeg samt at du er sikker på at du har satt telefon-innstillingene slik at USB-Debugging er slått på Endret 17. august 2011 av makri Lenke til kommentar
Knix Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Har nå sittet med dette en god stund og har faktisk klart å fått lagt inn nytt "Os" eller hva man kaller, ny MOD hvertfall. Måtte gå inn på Recovery via Hboot, hadde tydelighvis ikke skjønt det før nå, men kom da inn å fikk flashet alt om så fungerer bra nå! Det virker som om denne mod'en har en del "barnesykdommer" enda. Skal teste litt til, men akkurat nå heller jeg litt mer over til å laste ned Cyanogen mod 7. Hørt mye bra om den! Til Makri: Har W7 64bit, og ja er sikker på at USB-Debugging er slått på Ellers takk for alt! Jørgen Lenke til kommentar
Makri Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ok, kunne være et problem at du har 64-bit, ihvertfall var det det som var problemet mitt første gang jeg rootet en tlf. anyways, grattis med å ha fått det til! Cyanogenmod er en finfin mod, bare husk at den har endel problemer med Market, hadde den en stund, men etterhvert gikk jeg lei og byttet til Leedroid. Problemene består bare i at noen apps er problematiske å laste ned, mens andre er klin umulige. Noen ganger funker det å bare prøve å laste ned flere ganger. Lenke til kommentar
Knix Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Fornøyd med Leedriod da? Hva fikk deg til å velge akkurat den? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hmmm, stabilitet. Prøvde meg med litt forskjellige programmer samt litt improviserte saker på cyanogen og da stoppet hele saken. det kombinert med marked problemene gjorde at jeg var klar for noe nytt. Men den er veldig enkel å legge inn, ingen ekstern partisjonering som er nødvendig (tar ikke SÅ mange kalorier å gjøre forsåvidt) bare å flashe og wipe, verdt å prøve, men nå lever jeg godt med Leedroiden min Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kjører selv LeeDroid på min Desire, og er strålende fornøyd med det Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Når du bruker unrevoked må du huske å avinstallere htc sync, men ikke driverne. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har også hatt store problemer med å få unrevoked til å fungere med HTC Desire når jeg kjørte det på en GNU/Linux-maskin. Måtte gi opp og heller finne en Windows(usj)-maskin å gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå